ارسال به دیگران پرینت

بیت کویین

بازار رمزارزها داغ شد | بیت کوین به روند صعودی بازگشت

معظمی گودرزی، کارشناس بازار سرمایه درخصوص رشد امروز قیمت بیت کوین گفت: این بازگشت که از شب گذشته اتفاق افتاد در تایم فریم های کوتاه مدت بوده است

بازار رمزارزها داغ شد | بیت کوین به روند صعودی بازگشت

معظمی گودرزی، کارشناس بازار سرمایه درخصوص رشد امروز قیمت بیت کوین گفت: این بازگشت که از شب گذشته اتفاق افتاد در تایم فریم های کوتاه مدت بوده است و تا زمانی که بیت کوین سقف های قبلی از دست رفته قیمتی را در چارت باز پس نگرفته است، نمی توان روند صعودی میان مدت را برای آن متصور بود.

امروز بیت کوین برخلاف افت روزهای گذشته، رشد نسبی قیمت را تجربه کرد. قیمت بیت کوین که روز قبل تا 37/750 هزار دلار رسیده بود، امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 به رقم 38/905 هزار دلار رسید

خصوص رشد قیمت بیت کوین محمد معظمی گودرزی، کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در پی کاهش ارزش طلا در بازارهای جهانی، تریدرهای بازار کریپتو که منتظر واکنش بیت کوین به روند صعودی خود بودند، از شب گذشته کف معاملات در جهت خرید را سنگین تر کردند و با اطمینان خاطر بیشتری وارد معاملات اسپات شدند.

وی افزود: وضعیت بیت کوین به عنوان لیدر بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت مناسب تکنیکالی قرار دارد و تحلیل گران این حوزه که بازگشت غول ارزها به مدار صعودی را پیش بینی کرده بودند، به اصطلاح پوزیشن خرید گرفتند و سایر تریدرها را نیز به این امر ترغیب کردند.

چارت روزانه قیمت بیت کوین مربوط به هفته گذشته

چارت پیش بینی قیمت روزانه بیت کوین مربوط به هفته گذشته

این کارشناس بازار سرمایه درباره چارت فوق، افزود: مطابق چارت مذکور که مربوط به قیمت روزانه بیت کوین در هفته گذشته است، پیش بینی تیم تحلیلی ما واکنش مثبت قیمت به خط روند در محدوده نزدیک 37 هزار دلار بود، که این امر به درستی محقق شد.

وی در آخر تاکید کرد: این بازگشت که از شب گذشته اتفاق افتاد در تایم فریم های کوتاه مدت بوده است و تا زمانی که بیت کوین سقف های قبلی از دست رفته قیمتی را در چارت باز پس نگرفته است، نمی توان روند صعودی میان مدت را برای آن متصور بود.

اما در عین حال این شروع پرقدرت را می توان آغاز خوبی برای یک روند صعودی ارزیابی کرد. لذا تا زمانی که دور نمای روشنی از پایان بحران های جهانی وجود نداشته باشد، نوسان قیمتی این حوزه، بازار طلا و ارزهای جهانی برای فعالان و تریدرها امری طبیعی است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه