ارسال به دیگران پرینت

دستگیری ۲۰۰ معترض ارمنستانی در جریان تظاهرات ضد دولتی

پلیس ارمنستان روز سه‌شنبه ۲۰۰ معترض به دولت نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور را در ایروان بازداشت کرد. حدود ۵ هزار معترض شامگاه دوشنبه به وقت تهران در مرکز ایروان با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های ارمنستان و قره باغ خواستار کناره گیری پاشینیان از قدرت بودند. مخالفان مدعی هستند که پاشینیان به دنبال مصالحه با جمهوری آذربایجان درباره منطقه قره باغ کوهستانی است.

دستگیری ۲۰۰ معترض ارمنستانی در جریان تظاهرات ضد دولتی

پلیس ارمنستان روز سه‌شنبه ۲۰۰ معترض را در جریان تظاهرات علیه «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان در ایروان دستگیر کرد.

تظاهرات در ارمنستان پس از آن آغاز شد که روز یکشنبه، معترضان خواستار استعفای پاشینیان شدند. مخالفان مدعی هستند که پاشینیان به دنبال مصالحه با جمهوری آذربایجان درباره منطقه قره باغ کوهستانی است.

احزاب مخالف در ارمنستان روز دوشنبه با برپایی تظاهرات خواستار استعفای نیکول پاشینیان شدند. احزاب مخالف اکنون پاشینیان را متهم می‌کنند که قصد دارد تمام قره باغ را به جمهوری آذربایجان واگذار کند.

حدود ۵ هزار معترض شامگاه دوشنبه به وقت تهران در مرکز ایروان با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های ارمنستان و قره باغ خواستار کناره گیری پاشینیان از قدرت بودند.

«ایشخان سقاتلیان» معاون رئیس مجلس و رهبر اپوزیسیون، پیش از تظاهرات به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما یک جنبش اعتراضی مردمی راه اندازی می‌کنیم تا پاشینیان را مجبور به استعفا کنیم.»

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه