ارسال به دیگران پرینت

گاو نر

حمله گاو وحشی به مردم در خیابان +ویدئو

در هند که گاوها احترام خاصی دارند یک گاو نر خشمگین با حمله به مردی در خیابان او را به شدت مصدوم می‌کند.

حمله گاو وحشی به مردم در خیابان  +ویدئو

در هند که گاوها احترام خاصی دارند یک گاو نر خشمگین با حمله به مردی در خیابان او را به شدت مصدوم می‌کند.

 

 

 

همچنین بخوانید:

 

گاوبازی

تصویری پربازدید در شبکه های اجتماعی | لحظه‌ی حمله گاو خشمگین

انواع مختلفی از گاوبازی وجود دارد که برخی از آنها شامل رقصیدن در اطراف گاو یا پریدن از روی حیوان و همین‌طور تلاش برای گرفتن یک شی بسته‌شده به شاخ حیوان است. شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین شکل گاوبازی، گاوبازی به سبک اسپانیایی است

تصویری پربازدید در شبکه های اجتماعی | لحظه‌ی حمله گاو خشمگین
 

گاوبازی تورئو (به انگلیسی: Bullfighting) یک مسابقه فیزیکی و گونه‌ای گاوبازی است که در کشورهای اسپانیا و فرانسه و همچنین کشورهای اسپانیایی زبان قاره آمریکا متداول است. در این نوع سرگرمی گاوباز یا گاوبازها به گاو حمله کرده و تلاش می‌کنند طبق مجموعه‌ای از قوانین، پروتوکل‌ها یا همچنین انتظارات فرهنگی، یک گاو را تحت سلطه قرار داده یا بی‌حرکت نمایند. در بیشتر مواقع نیز نهایتاً آن را می‌کُشند. این تفریح نوعی حیوان آزاری است و جزء ورزش‌های خونین محسوب می‌شود.

IMG_20220504_022702_148

 

 انواع مختلفی از گاوبازی وجود دارد که برخی از آنها شامل رقصیدن در اطراف گاو یا پریدن از روی حیوان و همین‌طور تلاش برای گرفتن یک شی بسته‌شده به شاخ حیوان است. شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین شکل گاوبازی، گاوبازی به سبک اسپانیایی است که در کشورهای مثل اسپانیا، پرتقال، جنوب فرانسه، مکزیک، کلمبیا، اکوادور و ونزوئلا و پرو انجام می‌شود. گاو مبارز اسپانیایی به دلیل خوی تهاجمی و اندام ستبرش به گونه‌ای خاص پرورش و تربیت داده می‌شود که برخی از آنها عبارت هستند از رشد در مناطق و محدوده‌های آزاد به همراه کمترین تماس انسانی. گاوبازی تورئو در سال ۲۰۱۳ و طبق تصویب کرتس خنرالس، مجلس نمایندگان اسپانیا به عنوان بخش غیرقابل انکار میراث فرهنگی این کشور نامیده شد.

 

ارنست همینگوی، نویسنده برجستهٔ آمریکایی در یکی از کتاب‌هایش به نام مرگ در بعد از ظهر، در مورد این نوع از گاوبازی، بدون ذکر درست یا نادرست بودن آن نوشته‌است: «من فقط این را می‌دانم که کار خوب، کاری است که بعد از آن احساس خوبی از خود داشته‌باشی و کار بد آنی هست که بعد از انجامش احساس بدی به‌تو دست بدهد».

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه