ارسال به دیگران پرینت

همزمان با افزایش حقوق‌ها، قیمت‌ها هم بالا رفته است!

وضعیت بازار خودرو قابل تحمل نیست و بر کالاهای اساسی نیز اثرات سوء گذاشته و سفره مردم را تحت الشعاع قرار داده است.

همزمان با افزایش حقوق‌ها، قیمت‌ها هم بالا رفته است!

علی بابایی کارنامی در نشست علنی روز (شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو گفت: یک نفر باید پاسخگوی تورمی که در کشور ایجاد شده است، باشد. وزیر صمت چکاره است؟ آیا مجلس نباید نظارت کند؟ دولت آقای رئیسی نیز که به نفع مردم تلاش می کند، باید پاسخگو باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود مطرح کرد: وقتی به حوزه انتخابیه می رویم، مردم از ما درباره قیمت خودرو سوال می کنند، حتی در شب های قدر مردم از ما سوال می کردند که آقای نماینده مجلس چرا به وضعیت افسارگسیخته خودرو نظارت نمی کنید؟ حدود ۵۷ درصد افزایش حقوق کارگران بوده است، اما قیمت ها بالا رفته است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد: خواهش می کنم براساس قانون اساسی با این موضوع برخورد شود، ضمن اینکه باید گزارش منطقی به صحن مجلس برسد. وضعیت بازار خودرو قابل تحمل نیست و بر کالاهای اساسی نیز اثرات سوء گذاشته است و سفره مردم را تحت الشعاع قرار داده است. تقاضا دارم براساس اصل ۳ قانون اساسی این موضوع پیگیری شود تا طبق عدالت، دولت انقلابی و مجلس انقلابی عمل کنند و برنامه ریزی کامل داشته باشند. حذف ماده ۷ این قانون مغایر اصل ۳ قانون اساسی است.

منبع : تازه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه