ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تراکتور تبریز:

بازی مقابل نفت مهمترین بازی تراکتور است

مسجدسلیمان- سرمربی تراکتور تبریز دیدار مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را مهمترین بازی تیمش عنوان کرد و گفت: این دیدار می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

بازی مقابل نفت مهمترین بازی تراکتور است

ارطغرول ساغلام عصر امروز دوشنبه پیش از دیدار تیمش در برابر تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه افزایش فاصله امتیازی با دو تیم انتهای جدولی هدف کوتاه مدت ماست، گفت: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از مهمترین بازی‌های ما است که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند تا بازی‌های باقی مانده را با خیال راحت ادامه دهیم.

وی بیان اینکه نفت مسجد سلیمان به علت پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از لحاظ روحی در شرایط خوبی است، افزود: این تیم نقاط ضعف و قوت دارد که با جلوگیری از نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف این تیم می‌توانیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تراکتور تبریز با بیان اینکه بازیکن «تیاگو فریرا» در زمان تعطیلی لیگ به جمع ما اضافه شد، عنوان کرد: ما از تعطیلی لیگ به عنوان فرصتی برای هماهنگی و بهبود شرایط تیم استفاده کردیم.

ساغلام در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا گفت: به همه بازیکنانی که در لیست تیم حضور دارند، اعتقاد کاملی دارم و آنها با ارائه یک بازی لایق شادی را به هواداران هدیه خواهند کرد.

وی گفت: امیدوارم داور بازی نیز به وظایفش را به نحو احسن انجام داده و اشتباه تأثیرگذار در نتیجه بازی نداشته باشد.

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و تراکتور تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاههای کشور شامگاه فردا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان در برابر هم صف آرایی می‌کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه