ارسال به دیگران پرینت

حوادث روز | سیل | مشگین‌شهر

‌تلف شدن صدها راس گوسفند در سیل مشگین‌شهر اردبیل+ویدئو

‌‎‎‌‎‌تلف شدن صدها راس گوسفند در سیل روستای شمسیر بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر

‌تلف شدن صدها راس گوسفند در سیل مشگین‌شهر اردبیل+ویدئو

رئیس اداره امور آب شهرستان مشگین شهر گفت: بارندگی و سیل بعد از ظهر شنبه ۱۰ اردیبهشت در مشگین شهر ۸۵۰ راس دام سبک را تلف و به مجتمع های پروش ماهی، زمین های کشاورزی، راه ها و زیر ساخت ها خسارت وارد کرده است.

 ارسلان فرجی ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اثر بارندگی رگباری به میزان حدودا ۵۰ میلی در حوضه رودخانه، قره سو و مسیلهای منتهی به آن بخصوص مسیل های آل محمدلو، صاحب دیوان، گوده کهریز و یوسف خان کندی سیلابی با دبی بیش از ۳۵ متر مکعب در ثانیه بوقوع پیوست.

رئیس اداره امور آب مشگین شهر ادامه داد: سیلاب باعث خسارات جدی به اراضی کشاورزی، راه ها و زیر ساخت ها شده است و در تراس رودخانه قره سو رسوب گرفتگی موجب خسارت به اکثر حوضچه تخلیه و آبگیری شبکه پایاب سد احمد بیگلو شده است.

وی با بیان اینکه سیلاب موجب تلف شدن بیش از ۸۵۰راس گوسفند در مسیل آل محمد لو شده است، اضافه کرد: پنج سایت پرورش ماهی نیز در روستای تبنق خسارت جدی دیده است به طوری که تمامی اکیپ های امدادی ازجمله هلال احمر، سپاه ، بسیج، آتش نشانی،عوامل انتظامی، دادستان عمومی و ... و اهالی شهرستان مشگین شهر برای امداد رسانی به گوسفندان گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند.

62250672

صاحب دام های تلف شده نیز اظهار کرد: برای کوچ وچرای گوسفندان درمنطقه یازداق در منطقه بالوقیه در حال حرکت بودیم که ناگهان سیل ما را غافلگیر کرد و گوسفندان را با خود برد والباقی در گل ولای گرفتار شدند.

حجم ویدیو: 5.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه