ارسال به دیگران پرینت

شهردار سنندج:

دبیرخانه دائمی حفاظت از تپه ها و چشمه های سنندج راه اندازی می شود

سنندج- شهردار سنندج گفت: به منظور حفاظت از ذخایر زیست محیطی شهر، دبیرخانه دائمی تپه ها و چشمه ها راه اندازی می شود.

دبیرخانه دائمی حفاظت از تپه ها و چشمه های سنندج راه اندازی می شود

سید انور رشیدی شنبه شب در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی سنندج اظهار کرد: از ما فقط یک تاریخ و یک نام باقی می‌ماند که چه کارهایی انجام داده ایم.

وی افزود: اعضای شورا و شهرداری برای حفظ آداب و سنن و فرهنگ غنی منطقه اقدام به ثبت روز ششم اردیبهشت به نام روز سنندج کردند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: برای تولید محتوا اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته ایم و از فعالان عرصه فرهنگ و هنر حمایت می‌کنیم.

رشیدی افزود: در راستای زنده کردن توس نوذر تلاش خواهیم کرد و دبیرخانه دائمی حفاظت از تپه‌ها و چشمه‌های شهر سنندج و دارایی‌های زیست محیطی نیز تشکیل می‌شود.

سیف الله رضایی مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: ۲۳ برنامه در هفته فرهنگی سنندج اجرا شد و سعی داریم این روز در تقویم فرهنگی کشور نیز ثبت شود.

وی افزود: امیدواریم موسیقی بهانه‌ای برای توسعه شهر سنندج باشد و اشتغال زایی را به دنبال داشته باشد و همچنین زمینه برای آشنایی مردم با پیشینه موسیقی آئینی و سنتیشان فراهم شود.

رضایی خاطرنشان کرد: از بحث شهر خلاق موسیقی تنها یک سال مانده و این مهم نباید با افزایش کنسرت‌ها و برنامه‌های موسیقایی اشتباه گرفته شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه