ارسال به دیگران پرینت

وزیر کار:

می توانیم تا آخر امسال فقر را به طور کامل حذف کنیم

عبدالملکی گفت: یارانه‌ها بر رفاه مردم تاثیر دارد و داریم تلاش می‌کنیم این سیستم را به گونه‌ای تدوین کنیم تا بهترین اثر یارانه‌ای را داشته باشد و فاصله طبقاتی را کاهش دهد و پیشنهاد خود را در این مورد ارائه دادیم که براساس این پیشنهاد می‌توانیم ادعا کنیم که تا آخر امسال فقر را با تعاریف جهانی به طور کامل حذف خواهیم کرد.


 می توانیم تا آخر امسال فقر را به طور کامل حذف کنیم

وزیر کار گفت: بعد از دستور رئیس جمهور کمیته‌ای را تشکیل دادیم تا دیگر قراردادهای کوتاه مدت و سفید امضا نداشته باشیم.

حجت الله عبدالملکی گفت: برای حذف شرکت‌های دلالی نیروی کار و قراردادهای موقت دو ماه به معاونت روابط کار فرصت دادیم تا راه حلی را پیدا کنند که قرارداد‌های موقت و سفید که اغلب غیر قانونی هستند و آماری از آن‌ها وجود ندارد از بین برود.

رئیس جمهور ۷ اردیبهشت در جمع کارگران از وزیر کار خواست که امنیت شغلی کارگران را پیگیری کند تا اطمینان و آرامش نسبی برای آن‌ها فراهم شود.

دهک‌بندی مردم در سامانه رفاه به کجا رسید؟

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین‌نامه‌های تبصره‌های مختلف بودجه در حال تدوین است که یکی از این آیین‌نامه‌ها مربوط به حذف برخی از یارانه‌بگیران است که وزارت کار به طور جدی درگیر آن است. اما مسئله‌ی اصلی این است که دولت به نظام یارانه‌ها به صورت یکپارچه ورود می‌کند.

او گفت: یارانه‌ها بر رفاه مردم تاثیر دارد و داریم تلاش می‌کنیم این سیستم را به گونه‌ای تدوین کنیم تا بهترین اثر یارانه‌ای را داشته باشد و فاصله طبقاتی را کاهش دهد و پیشنهاد خود را در این مورد ارائه دادیم که براساس این پیشنهاد می‌توانیم ادعا کنیم که تا آخر امسال فقر را با تعاریف جهانی به طور کامل حذف خواهیم کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بهرام سرداری ارسالی در

      چجوری میخوان فقررادرایران ازبین ببرند درصورتی که هرروزغنی غنی تروفقیرفقیرترمیشوددرجامعه ای که سرمایه دارمملکت رااداره میکنه هیچوقت فقرازبین نخواهد رفت وقتی پسررییس مجلس برای خریدوسایل غیرضروری به خارج ازکشورمیره دعوایشان میخوان قانون تصویب کنندوفقرازبین بر44ساله ازاین شعارهادارن سرمیدن جزدوروغ وحقه بازی چیزی عایدمان نمیشه این حرفادیگه قدیمی شده

    • ناشناس ارسالی در

      تندروها امثال صادق زیباکلام متهم به انواع دروغ میکنند و کتابهایش ممنوع النشار میکنند و هر کسی نامعقولی و ضد منافع ملی سیاست کور اسرائیل ستیزی ج.ا میگوید متهم به همکاری بارصهیونسیتهای جنایتکار میکند، هر چفدر گفتند این راهس نیست یک ملت ایران فقیر و زیر تخریم برد و میلیونها را از اسلام و تشیع برگرداند تا توهم برگردان اعراب سنی به تمام فلسطین! اعرابی که حتی یکصدرشان شیعه نشدند و فقط تاکتیکی پول مفت ایران میگرند، در حالیکه سازمان ملل قطنامه داد قدس بین الملی سود و همزمان همه ادیان ابزلهیمی استفاده کنند و باقی اراضی تقریبا مساوی بین اعراب و یهودیان باشد و صلح اعراب و اسزاییل به قائله خاتمه دهد، اما تندروهای شکم سیر و اخیرا همدست مافیای داخل ایران سیاست نتلخردانه کردند و منافع اکثریت ملت ایران فربانی توهمات ایدیولوژیک مردند! در بحث هسته ای همین طور ، بارها اصل داستان کفته شد بهانه اسراییل ستیزی ج.ا است، تندروها انتفام خون شهد سلیمانی بهانه کردند(در حالی بعیدست شهدا برای این شهید سدند که ملت ایرانذفقیر و بی دین شوند!) در حالیکه مساله شهید سلیمانی بگویند از راه حقوقی پیگیری میکنند و یا اخیر تخریم لکذرند! چون سیاستی مجلی تحت عنوان صیانت هسته ای تثویب کرد(همان مجلس بی خاثیت نمیتواند جلوی مافیا بگرد!)، سیاست درست در بحث هسته ای همین است که چماق و هویج در مقابل استکبار تحت نفوذ صهیونیستی بکار لرد، ایران از هزینه ای خرج نفوذ منطقه کرده باید سر میز چانه زنی بیارد، در مقابل پیام دهد اگر تحریم تا یک ماه دبگر برچیده نشود، فناوری صلح امیز غنی سازی و موشک بالستیک و قاره پیما رابه کشورها علاقمند صادر میکند از جمله کشورهای اطراف غرب، آن وقت به دیت و پا میفتند، نه اینکه چند تن اورانیوم تولید کنند که با برجام نتبود سود با برجام.
      // تا دشمن استکبار اخسای خطر جدی نکند به وقت کشی در تعمیق خسارت و فرصت سوزی ادامه میدهد. در حال شعار خنثی سازی تحریم نمیشود مگر حاکمیت را از نغوذ مافیا تصفیه کرد وگرنه دشمن توسط مافیای خاین داخلی گزانی و در نهایت سورش و لراندازی و تجزیه کشور عملیاتی میکند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه