ارسال به دیگران پرینت

شایعات بازگشت فردوسی پور | لیگ قهرمانان اروپا | صعود به جام جهانی

سکوت “فردوسی‌پور ” درباره شایعات بازگشتش شکست!

فردوسی‌پور درباره شایعات بازگشتش پاسخ داد: فعلا قرار است با یک گروه در سایت ۳۶۰ همکاری کنیم و هیچ شرطی برای بازگشت نگذاشتم.

سکوت “فردوسی‌پور ” درباره شایعات بازگشتش شکست!

شب گذشته تورنمنتی با حضور بچه‌های سندروم‌دان برگزار و تیم رسانه ورزش با کاپیتانی عادل فردوسی‌پور توانست قهرمانی را به دست آورد. او در حاشیه این برنامه درباره شایعات پیرامون بازگشتش به تلویزیون واکنش نشان داد.

گزارشگر سابق صدا و سیما درخصوص گروه تیم ملی فوتبال و صعود از مرحله گروهی اظهار کرد: مسلما تیم ملی با قرار گرفتن در این گروه نیازمند یک تدارکات خوب قبل از آغاز مسابقات است و برای صحبت کردن از صعود باید تا نزدیک شدن به شروع بازی‌ها صبر کرد و شرایط آمادگی تیم ملی را دید.

عادل فردوسی‌پور از بین تیم‌های پلی‌آف دو تیم را برای قرار گرفتن در گروه ایران انتخاب کرد و گفت: بنظر من اوکراین و ولز حریف‌های جذابی در صورت صعود به جام جهانی برای ایران خواهند بود.

مجری سابق صدا و سیما از علاقه‌اش به تیم انگلیسی گفت و درخصوص پیش‌بینی فاتح لیگ قهرمانان اروپا افزود: من دوست دارم لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس شود چرا که من قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به همه قهرمانی‌ها ترجیح می‌دهم.

گزارشگر محبوب به قهرمان جام حذفی اشاره کرد و گفت: ضمن تبریک به تیم نساجی و با احترام به آلومینیوم و تیم خوب مهدی رحتمی فینال جذابی بود و حضور هواداران نساجی در ورزشگاه بسیاراتفاق جالبی بود.

فردوسی‌پور درمورد شایعات شرط گذاشتن برای بازگشت به تلویزیون تصریح کرد: فعلا قرار است با یک گروه در سایت ۳۶۰ همکاری کنیم و من همانطور که قبلا هم تکذیب کردم هیچ شرطی برای بازگشت نگذاشتم.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه