ارسال به دیگران پرینت

فال ابجد متولدین فروردین

طالع بینی و فال ابجد امروز | روز حساسی را در پیش دارید

فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید مطالعه کنید.

 طالع بینی و فال ابجد امروز  |  روز حساسی را در پیش دارید

فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید مطالعه کنید.

فال ابجد براساس علم اعداد و حروف محاسبه شده است و همین امر سبب می‌شود تا این مسئله باعث پیوند آن با بسیاری از علوم قدیم همچون ستاره شناسی و محاسبه زمان شود.

علوم قدیم همچون ستاره شناسی و محاسبه زمان خود به خود و از گذشته‌های بسیار دور با سرنوشت و طالع انسان در ارتباط بود و برای همین حروف ابجد نیز از همان ابتدا با طالع بینی و فال مرتبط شد.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

حروف ابجد فال شما: د د ج

تعبیر فال ابجد : احساس اعتمادبه‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. به فکر افزایش درآمد هستید اما بی‌گدار به آب نزنید. در غیر این‌صورت پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را در یک چشم‌به‌هم‌زدن از است خواهید داد. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. 

دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که از کوره در روید و حرف ناشایستی به یکی از آشنایان بزنید. در این شرایط با احتیاط بیشتری با اطرافیان صحبت کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ آ آ

تعبیر فال ابجد : تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. اهل انجام کارهای خلاقانه‌ هستید اما همیشه از این کارها باز می‌مانید، امروز فرصتی می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید، امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پول‌تان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. 

اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است.   فرصتی مناسب برای عاشقی در پیش دارید و روزی سرشار از لحظه‌های عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.  اشتباهی مرتکب شده‌اید و امروز اطرافیان به اشتباه شما پی می‌برند و برای انجام این اشتباه بازخواست می‌شوید. مسئولیت این اشتباه را به عهده بگیرید و به اطرافیان ثابت نمایید که در آینده هرگز چنین اشتباهی تکرار نخواهد شد. یکی از اطرافیان با زبان بی‌زبانی سعی دارد تا محبت شما را به خود جلب کند. این فرد را از محبت خود محروم نکنید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

حروف ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر فال ابجد : دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبرو هستید آستین بالا خواهد زد.

روحیه مسئولیت‌پذیری ندارید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که باید‌وشاید روی شما حساب باز نکنند. از امروز احساس مسئولیت بیشتری در تعامل با اطرافیان داشته باشید و به آنها ثابت کنید که فرد قابل‌اعتمادی هستید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است، این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید. برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب د

تعبیر فال ابجد : فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید.   امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و لحظه‌هایی عاشقانه‌‌ای را تجربه خواهید کرد. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان لحظه‌هایی همراه با آرامش و محبت را برای شما تدارک دیده‌است. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

حروف ابجد فال شما: د آ د

تعبیر فال ابجد : روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید.  رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌‌تان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید.  اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را ناراحت و مضطرب کند. با پیشرفتی در کار و زندگی روبرو خواهید شد. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه دستاوردهای بیشتری را فراهم کنید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

حروف ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر فال ابجد : اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهن‌تان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید و این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

فال ابجد متولدین مهر

متولدین‌ مهر

حروف ابجد فال شما: آ آ د

تعبیر فال ابجد : عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

حروف ابجد فال شما: د د د

تعبیر فال ابجد : با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیاندازد. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. هوای‌ اهل منزل را داشته باشید و از رفاه آنها غافل نشوید. روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نکید.

جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز برای شما دردسر درست می‌کند و زحمت‌های زیادی روی دست‌تان می‌گذارد.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

حروف ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر فال ابجد : کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید.

این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.  امروز در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.   زندگی را به خودتان سخت ‌گرفته‌اید و همیشه عبوس و عصبانی هستید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و با کنار گذاشتن بداخلاقی و کج‌خلقی، زندگی را به کام خودتان و اطرافیان شیرین کنید.

فال ابجد متولدین دی

نماد دی

حروف ابجد فال شما: ج آ ج

تعبیر فال ابجد : انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌ است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رغم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند.

احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید. انسان هنرمند و توانایی هستید اما تاکنون فرصتی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از توانمندی‌های شما آگاه نیستند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی هنرنمایی کنید و مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

حروف ابجد فال شما: د د ب

تفسیر فال ابجد : مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با هزینه‌ای غیرمترقبه روبه‌رو خواهید شد اما نگران نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک جای خالی این هزینه پر می‌شود. تمرکز بیشتری به انجام کارهای جدید و خلاقانه اختصاص دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات کنید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. تنبلی را کنار بگذارید و سبک زندگی پرتحرک و فعالی را در پیش بگیرید.

فال ابجد متولدین اسفند

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب ب ب

تفسیر فال ابجد : روحیه منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید.  امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود.  تعادلی میان حضور در کنار اعضای خانواده و محل کار برقرار نمایید. همسر یا عشق‌ زندگی‌‌تان امروز خاطره‌ای عاشقانه را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد. عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • پری 💐 ارسالی در

      خیلی جالبه ❤️ هرچه گفته درست است 👌👌👌🧿🌷🌷🌷💖💔

    • زهرا ارسالی در

      هر دفعه یه چیزی می‌نویسه من همیشه دنبالشون میکنم قبلی بااین جدید کلی تفاوت داره اصن با عقل جور در نمیاد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه