ارسال به دیگران پرینت

عضو مجلس خبرگان:

آقای رئیس جمهور! ریشه تورم و بیکاری را بخشکانید

علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان گفت: اگر چه می دانیم مشکلات طوری نیست که به سادگی در بازه کوتاه از بین برود بلکه بنا به گفته مقام معظم رهبری بعضی مشکلات کار و تلاش می برد اما این انتظار را داریم از رئیس جمهور که تبر دیگری بر تورم بزند و همانند جدش ابراهیم خلیل آن تبر را بزند.

آقای رئیس جمهور! ریشه تورم و بیکاری را بخشکانید

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رئیسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با نخبگان، علما، خانواده، شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که ساعاتی پیش در مراسم استقبال از رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مردم قزوین دارای تاریخی کهن و تمدن قدیمی در همه مراحل انقلاب، قیام 42، مراحل بعدی انقلاب تا سال 57 در تمام صحنه ها مردم قزوین خوب درخشیده اند.

وی افزود: افتخارات قزوین فراوان است و در همین راستا در تمام انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم افراد به نامی را در کارنامه خود دارد که نشان از افتخار است.

نماینده خبرگان رهبری اضافه کرد: ایثارگری به قدری در استان بالاست که خود شخص رئیس جمهور نیز در ابتدای سخنان خود اعلام کردند که 7 هزار ایثارگر و 3 هزار شهید استان از افتخارات فراوانی است که قزوین داراست.

وی عنوان کرد: کشاورزی و باغداری و مواردی از این قبیل نیازمند به کمک و توسعه است و صنعت کشور در این استان از مراکزی است که خدمات به سایر مناطق کشور می رساند.

اسلامی یادآور شد: از نظر کشاورزی، صنعت، علمی و پژوهشی استان قزوین توانایی های بالایی دارد و البته دانشمندان بزرگی در تاریخ استان وجود دارد که همچنان در مدارج علمی نام آن ها می درخشد.

اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رئیس جمهور انصافا مردمی و بی آلایش، خاکی و ساده زیست هستند و با توجه به روحیه متواضع، بسیجی، جهادگر و تلاشگر که دارند گاهی در بین جماعت های ساده در گوشه و خیابان می نشینند که از افتخارات بزرگ این فرد است.

وی اضافه کرد: اخیرا در اجلاس مجلس خبرگان رئیس جمهور کشور در سه روزی که اجلاس خبرگان برگزار می شد در تمام ساعات و کمیسیون ها و اجلاس عمومی در صحن علنی حضور داشتند و از نمایندگان مطالبی می شنیدند و یادداشت می کردند و در بعضی موارد نیز وزرا یادداشت می کردند و گاهی پاسخ خبرگان را می دادند که از ویژگی های رئیس جمهور است.

اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رئیسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

وی ادامه داد: اگر چه می دانیم مشکلات طوری نیست که به سادگی در بازه کوتاه از بین برود بلکه بنا به گفته مقام معظم رهبری بعضی مشکلات کار و تلاش می برد اما این انتظار را داریم از رئیس جمهور که تبر دیگری بر تورم بزند و همانند جدش ابراهیم خلیل آن تبر را بزند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه