ارسال به دیگران پرینت

فرار عروس مشهدی از دست مادرشوهر !

زن جوان وقتی فهمید همسر معتادش و مادرشوهرش قصددارند فرزندش را معتاد کنند، شبانه از شهرستان فرار کرد.

فرار عروس مشهدی از دست مادرشوهر !

زن 28 ساله به نام ثریا با بیان این که چگونگی آشنایی برای ازدواج ریشه اصلی بدبختی هایم بود و آینده فرزندم نیز در آستانه نابودی قرار داشت، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: پنج سال قبل در حالی که آخرین ترم تحصیلی را در دانشگاه می گذراندم با «بابک» آشنا شدم و ارتباط عاطفی بین ما نقش بست و به او دل باختم.

اگرچه می دانستم این گونه آشنایی ها فرجامی ندارد اما باز هم خودم را توجیه می کردم که من می توانم در کنار او زندگی عاشقانه ای داشته باشم. «بابک» اهل یکی از شهرستان های خراسان رضوی بود و شغلی هم نداشت.

مادرشوهر عروسش را زندانی کرد !

با آن که پدر و مادرم به شدت با این ازدواج مخالفت می کردند اما من که به قول معروف عاشق شده بودم به چیزی جز رسیدن به بابک نمی اندیشیدم. بالاخره با اصرارهای من سفره عقد برپا شد و من و بابک ازدواج کردیم اما وقتی برای آغاز زندگی مشترک به جغتای رفتیم تازه فهمیدم که همسرم نیز در کنار مادرش مواد مخدر مصرف می کند ولی نمی توانستم چیزی به خانواده ام بگویم.

در همین شرایط پدرم برای آن که به دامادش کمکی بکند او را وارد معاملات زمین و مسکن کرد ولی طولی نکشید که آن ها با یکدیگر به اختلاف مالی خوردند و با شکایت بابک، پدرم به یک سال زندان محکوم شد.

از آن روز به بعد همسرم ارتباط من با خانواده ام را قطع کرد و اجازه نداد به دیدار آن ها بروم.من در خانه مادرشوهرم زندانی شدم حتی زمانی که فرزندم در بیمارستان متولد شد، «بابک» اجازه حضور مادرم در بیمارستان را هم نداد.

خلاصه روزهای سختی را می گذراندم ولی باز هم برای حفظ زندگی ام این گونه ناملایمات را تحمل می کردم اما وقتی دیدم مادر شوهر م با هر بار گریه فرزندم به او موادمخدر می دهد تا گریه نکند و آرام بگیرد دیگر نتوانستم این موضوع را تحمل کنم چرا که همسرم نیز با مادرش همراهی می کرد.

آن ها حتی گوشی تلفن مرا گرفته بودند تا با کسی تماس نگیرم. در این شرایط سعی کردم از همسرم شکایت کنم اما یکی از افرادی که در مسیر ثبت شکایت نقش داشت و با خانواده همسرم آشنا بود، بلافاصله ماجرای شکایت مرا به آن ها اطلاع داد به همین دلیل همسرم و مادرشوهر م مرا به خانه بردند و بسیار محدودم کردند تا دیگر نتوانم از خانه بیرون بروم ولی من در یک فرصت مناسب  فرزندم را برداشتم و به خانه برادرم در مشهد آمدم سپس از طریق اورژانس اجتماعی به بهزیستی منتقل شدم اما آن جا نیز روزهای سختی را می گذراندم چرا که فرزندم را به شیرخوارگاه فرستاده بودند.

بالاخره بعد از گذشت 3 هفته از این ماجرا پدرم به مشهد آمد و با دستور دادگاه مرا تحویل گرفت. حالا هم به دایره مشاوره آمده ام.

گزارش خراسان حاکی است، بررسی های کارشناسی و اقدامات حمایتی درباره ادعاهای این زن جوان در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه