ارسال به دیگران پرینت

آرزو غفوریان | حاشیه

تتوی حاشیه ساز همسر مهران غفوریان

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان عکسی از خود منتشر کرد.

تتوی حاشیه ساز همسر مهران غفوریان

در این عکس تتوهای روی دست آرزو غفوریان دیده می‌شود که باعث بروز حرف و حدیث‌هایی شده است.

غفوریان2

لو رفتن لوکیشن سریال زیر آسمان شهر از زبان مهران غفوریان

کارگردان و بازیگر «زیر آسمان شهر» با یادآوری خاطره‌ای طنز از پشت صحنه این سریال عنوان کرد: لوکیشن ما لو رفته بود؛ خیابان ۱۸ امیراباد بودیم و مردم انقدر به ما لطف داشتند، تا چهار صبح صبر می‌کردند تا ما خارج شویم و ما را ببینند.

آقایی که پشت صحنه به ما چای می‌داد، مدام کاغذ می‌آورد که امضا کنیم و هر دفعه هم می‌گفت برای دختر خاله‌ام می‌خواهم و هر بار یک اسم متفاوت را می‌گفت! به یکی از دستیارهایم گفتم این مشکوک است؛ بعد فهمیدیم که امضاهایمان را دم در می‌فروشد.

قیمت‌هایمان هم فرق می‌کرد؛ مثلا امضای من را ۲ هزار تومان، عطاران را ۴ هزار تومن و اشکان را پونصد تومان می‌فروخت. خودش قیمت‌گذاری کرده بود؛ امضای مرحومه ملکه رنجبر و مرحوم کیومرث ملک مطیعی با هم به یک قیمت و تکی به قیمتی متفاوت می‌فروخت؛ برای خودش کاسبی می‌کرد و درآمدش بیشتر از حقوقی بود که از ما می‌گرفت.

غفوریان با اشاره به محبوبیت «زیر آسمان شهر» در میان مخاطبان تلویزیون اظهار کرد: من ممنون تماشاچی‌های تلویزیون هستم که کار را دیدند؛ البته الان سخت پسند شده‌اند، آن زمان هیچی نبود.

البته طبیعی است که توقعشان هم بالا برود. . گاهی پلان‌هایی را در یک میوه فروشی می‌گرفتیم که آقای میوه فروش هم معروف شده بود و امضا می‌داد.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه