ارسال به دیگران پرینت

عضو مجلس خبرگان:

اگر حضرت موسی تشریف بیاورد اول با صهیونیست ها می جنگد

سیدحسن عاملی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر حضرت موسی تشریف بیاورد اول کسانی که با آن‌ها می جنگد صهیونیست ها هستند، صهیونیست ها از این جهت بدترین ضربه را به دین یهود زده‌اند به نحوی که دیگر هیچ وقت قابل جبران‌ نخواهد بود؛ تمام یهودیانی که در فلسطین اشغالی با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند همه آنها در یک تبلیغات سنگین و اغواگر علیه مرام حضرت موسی به پا خواسته و راه را گم کرده اند.


اگر حضرت موسی تشریف بیاورد اول با صهیونیست ها می جنگد

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ وقت نمی‌توانند امت حضرت موسی(ع) باشند، گفت: امام(ره) با اندیشه ناب خود و با آوردن امت اسلامی به صحنه به تمام توطئه‌ها و آرزوهای شوم صهیونیست‌ها خط بطلان کشید.

آیت الله سیدحسن عاملی عضو مجلس خبرگان  ضمن تحلیل ریشه شکل گیری صهیونیست‌ها اظهار داشت: خداوند در میان پیامبران بیشترین یاد و ذکر خیر را درباره حضرت موسی انجام داده است؛ خداوند بارها و بارها و به طور مکرر در قرآن از زندگی و از اوصاف حضرت موسی صحبت کرده و علت آن این است که خداوند در حق سایر انبیاء می فرماید: " انا ارسلناه الی قومه " ولی درباره حضرت موسی فرموده:" اذْهَبْ إِلَىٰ فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغَىٰ " یعنی علت توجه بیشتر به حضرت موسی ظلم ستیزی ، فرعون ستیزی و طاغوت ستیزی حضرت موسی است به همین جهت صهیونیست ها هیچ وقت نمی توانند امت حضرت موسی باشند، آنها قطعاً یهودی نیستند بلکه یک حزبی هستند که توسط غربی ها به عنوان ژاندارم منطقه ساخته شده اند.

همکاری یهودیان با رژیم صهیونیستی علیه مرام حضرت موسی است

وی ادامه داد: بنابراین اگر حضرت موسی تشریف بیاورد اول کسانی که با آن‌ها می جنگد صهیونیست ها هستند، صهیونیست ها از این جهت بدترین ضربه را به دین یهود زده‌اند به نحوی که دیگر هیچ وقت قابل جبران‌ نخواهد بود؛ تمام یهودیانی که در فلسطین اشغالی با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند همه آنها در یک تبلیغات سنگین و اغواگر علیه مرام حضرت موسی به پا خواسته و راه را گم کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خداوند هویت حضرت موسی را در بهترین آیه و بهترین تعبیر این گونه بیان کرده است: "رَبِّ بِمَا أَنْعَمْتَ عَلَیَّ فَلَنْ أَکُونَ ظَهِیرًا لِلْمُجْرِمِینَ " (خدایا حالا که این همه نعمت به من دادی در ادای حق آنها من با تو پیمان می بندم که هیچ وقت پشتیبان مجرمین نباشم ) در حالی که صهیونیست ها هم مجرم بزرگی هستند و هم ظهیر مجرمین هستند؛ همچنین طبق روایات اسلامی وقتی حضرت مهدی(عج) ظهور کند مدعیان یهودیت در بیت المقدس به جنگ او خواهند رفت و هفتاد هزار مدعی یهودیت در بیت المقدس در جنگ با حضرت کشته خواهند شد و در واقع آن‌ها با حضرت مهدی نیز به جنگ برخواهند خواست.

آیت الله عاملی ادامه داد: قرن ها این حدیث توسط مسلمان ها مورد استبعاد قرار گرفت چون در بیت المقدس یهودی نبود تا از کشته شدن آنها صحبت شود و حالا با تشکیل رژیم جعلی اسرائیل و سرازیر شدن یهودی ها به سرزمین های اشغالی این حدیث کاملاً خود را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: یهودی ها در زمان حضرت موسی می ترسیدند به فلسطین وارد شوند؛ خداوند فرمود: نترسید من غلبه بر این سرزمین را برای شما مقدر کرده ام "ادْخُلُوا الْأَرْضَ الْمُقَدَّسَةَ الَّتِی کَتَبَ اللَّهُ لَکُمْ " جای تاسف است که جماعتی از مفتیان عربستان کلمه ظفر و غلبه را از ترجمه این آیه بر می دارند و می گویند خداوند تصریح کرده که فلسطین را به نام یهودی ها نوشته ام پس اشغالگر اصلی یهودی ها نیستند بلکه فلسطینی ها هستند! ما از این سخن تعجب نمی کنیم چون اصل فلسفه وجودی وهابیت برای این گونه خیانت هاست همچنان که موسس این سلسله یعنی عبدالعزیز بعد از فروپاشی دولت عثمانی گفت: " وهبنا فلسطین لمساکین الیهود "!( ما فلسطین را به مساکین یهود هدیه دادیم ).

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان گفت: حضرت امام(ره) با اعلام روز قدس اولاً عملا اعلام کرد که مسئله فلسطین مساله دینی و اسلامی است نه عربی، ثانیاً پرونده فلسطین را از روی میز مذاکره سران خائن خارج و به داخل امت اسلامی آورد.

آیت الله عاملی در پایان گفت: این دو امر کمر صهیونیست ها را شکست و حالا امام با اندیشه ناب خود در جمع ما حاضر است؛ او با آوردن امت اسلامی به صحنه به تمام توطئه ها و آرزوهای شوم صهیونیست ها خط بطلان کشید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه