ارسال به دیگران پرینت

جلسه هیات دولت | مطبوعات | وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر ارشاد: مشکل مطبوعات در مورد کاغذ تا یک سال یا یکسال و نیم آینده حل می‌شود

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم با کارهایی که انجام می‌شود، مشکل حوزه مطبوعات در مورد کاغذ تا یک سال یا یکسال و نیم آینده حل شود.

وزیر ارشاد: مشکل مطبوعات در مورد کاغذ تا یک سال یا یکسال و نیم آینده حل می‌شود

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدوارم با کارهایی که انجام می‌شود، مشکل حوزه مطبوعات در مورد کاغذ تا یک سال یا یکسال و نیم آینده حل شود.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مشکل مصوهات در حوزه تامین کاغذ، عنوان کرد: مشکل اصلی مساله ارز بود که هفته پیش کارهای نهایی انجام شد و تخصیص ارز در حال انجام است یعنی افراد آمده‌اند، سپرده‌های ریالی و تخصیص ارز و واردات انجام می‌شود. امیدوارم با این کار مشکل حوزه مطبوعات در مورد کاغذ تا یک سال یا یکسال و نیم آینده حل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه با حمایت دولت هم این واردات با ارز ترجیحی انجام شده است، کار بلندمدت ما خودکفایی داخلی است؛ مثلا دیروز با استاندار فارس و مدیر عاملان بانک‌های مربوطه جلسه داشتیم برای کارخانه زاگرس شیراز که می‌تواند سالی ۶۰ هزار تن به ما کاغذ بدهد، همین را در مازندران هم داریم دنبال می‌کنیم و قرارداد پیش خرید می‌بندیم که آنها هم بتوانند کارشان را انجام دهند و دنبال حل اساسی این مشکل هستیم.

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه