ارسال به دیگران پرینت

صالحی‌امیری:

پیشکسوتان ریشه‌های بوکس هستند

رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: پیشکسوتان بوکس ریشه هستند و جوانان باید احترام این عزیزان را نگه دارند.

 پیشکسوتان ریشه‌های بوکس هستند

مراسم افطاری فدراسیون بوکس ایران، امشب (سه‌شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، پیشکسوتان و اعضای تیم ملی برگزار شد.

صالحی‌امیری در اواسط این مراسم گفت: بنده با همه انگیزه در این مجلس حاضر شدم چون شوق دیدار با بزرگان بوکس را داشتم. پیشکسوتانی که در هر رشته ورزشی، ریشه آن هستند. دوست دارم از همین جا به جوانان و قهرمانان حاضر در تیم ملی بوکس بگویم که اگر شما الان اینجا هستید، به‌خاطر وجود ریشه‌های توانمندی چون این عزیزان است.

او ادامه داد: من یک صحبت‌هایی مبنی‌بر دلخوری ثوری و استکی هم در این روزها شنیده‌ام، اما باید بگویم که بوکس یک خانواده است و باید بدانیم که درِ خانه بسته است تا صدای ما را غریبه‌ها نشوند، نباید صدای خانواده بوکس به خارج از خانواده برود. ما خرداد ماه یک مراسم تجلیل از بزرگان و قهرمانان بوکس خواهیم داشت و در پایان باید بگویم که همه بوکس یک خانواده، یک‌ صدا و یک ملت است.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران نیز گفت: جا دارد در این مراسم بابت سال‌ها تلاش، از همه بزرگان و پیشکسوتان  این رشته تشکر کنم که چنین جایگاهی را به بوکس بخشیده‌اند. مراسم امروز نیز تنها برای دیدار و تجدید خاطره‌ها بود و امیدوارم سایه این بزرگان با تجربیاتی که دارند، همیشه بالای سر بوکس ایران باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه