ارسال به دیگران پرینت

فدراسیون فوتبال

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد

با دستگیری یک عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دیگر امکان برگزاری جلسات هیئت رییسه وجود ندارد.


هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد

با دستگیری یک عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دیگر امکان برگزاری جلسات هیئت رییسه وجود ندارد.

 اتفاقات عجیب فدراسیون فوتبال با دستگیری یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون تکمیل شد. ۲۸ بهمن سال گذشته شهاب‌الدین عزیزی خادم با رای اکثریت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از ریاست این فدراسیون برکنار و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال شد و از همان زمان حواشی که گریبانگیر این فدراسیون شده بود بیشتر هم شد. در ادامه نایب رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وجاهت قانونی دو نایب رئیس اول و دوم فدراسیون از این کنفدراسیون استعلام کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به این استعلام اعلام کرد که حضور دو نایب رئیس اول و دوم به دلیل اینکه منتخب مجمع نیستند و توسط رئیس معزول فدراسیون فوتبال منصوب شدند غیرقانونی است.

با توجه به همین موضوع و غیرقانونی بودن حضور نایب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال و دستگیری نایب رئیس سوم این فدراسیون و همچنین عزل عزیزی خادم که به عنوان رئیس فدراسیون، عضو هیئت رئیسه این فدراسیون هم بود و در حال حاضر این سمت را بر عهده ندارد عملا این ۴ نفر دیگر نمی‌توانند در جلسات هیئت رئیسه شرکت کنند و با این اوصاف دیگر امکان برگزاری جلسات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست؛ چرا که این جلسات با دو سوم اعضا رسمیت پیدا می‌کند و در حال حاضر تنها ۷ عضو هیئت رئیسه امکان حضور در جلسات هیئت رئیسه را دارند؛ اما برای رسمیت پیدا کردن جلسات هیئت رئیسه، باید حدقل ۸ عضو در این جلسات حاضر شوند.

در چنین شرایطی که امکان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود ندارد درخواست‌های اعضای مجمع باید توسط دبیرکل در مجمع دهم خرداد این فدراسیون طرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود؛ مگر اینکه تا آن زمان مشکلی که برای نایب رئیس بازداشت شده فدراسیون به وجود آمده حل شود.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه