ارسال به دیگران پرینت

طرح‌های حمایتی مسکن برای خانواده‌های دارای ۳ فررزند

امکان ثبت نام واگذاری مسکن برای خانواده‌های دارای ۳ فررزند فراهم شد

متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ است، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir با ورود به سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن و رفتن به قسمت سرپرستی با انتخاب گزینه خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا یا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

امکان ثبت نام واگذاری مسکن برای خانواده‌های دارای ۳ فررزند فراهم شد

متقاضیان مسکن دارای سه فرزند و بیشتر با ورود به سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انتخاب گزینه خانواده های دارای 3فرزند می توانند ثبت نام کنند.

با بررسی های انجام شده، سامانه املاک و اسکان برای ثبت نام متقاضیان دارای سه فرزند بازگشایی شده و امکان ثبت نام برای آنها فراهم شده است.

با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوار‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

بنابراین متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ است، می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http//:saman.mrud.ir با ورود به سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن و رفتن به قسمت سرپرستی با انتخاب گزینه خانواده های دارای سه فرزند به بالا یا قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات لازم حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

دیروز هم مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن هم اعلام کرد که خانواده‌های دارای ۳ فرزند که محل سکونت آن‌ها در شهر‌های با جمعیت زیر ۵۰۰ هزار نفر است، یک قطعه زمین ۲۰۰ متری دریافت می‌کنند و این امکان برای افرادی که فرم ج آن‌ها قرمز هم باشد، وجود دارد.

همچنین افرادی که در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند در شهر‌های اطراف یا جدید یا شهر‌های زادگاه پدر و مادر به انتخاب خودشان یک واحد مسکونی یا ۲۰۰ متر زمین بر اساس داشته‌های وزارت راه و شهرسازی دریافت می‌کنند.

با وجود اعلام جزئیات ثبت نام، اما دیروز با ورود به سامانه نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام برای خانواده های دارای سه فرزند فراهم نشده بود.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • زهرا ذوالفقاری ارسالی در

      ببخشید فقط قشرجوان دارای سه فرزند حق ثبت نام دارند.ما بازنشسته ها که سالهاست مستاجر هستیم ودارای چهار فرزند وتتها دخترم ازدواج کرده وحالا سه فرزند پسر وانهم بیکاردارم حق شرکت در مسکن ملی رو نداریم جوانها باکدام کار وپول برن دنبال زندگیشون واقعا این چه وضعشه چرا مردم رو اذیت میکنید با این قانون غلطی که گذاشتید وام اجاره هم که نمیدید واقعا تکلیف ما بازنشسته ها با این حقوق ناچیز وتوروم ومستاجر چه خواهد شد.واقعا درکش رو دارید یعنی چی ما چه باید بکنیم دربه در دنبال خانه مناسب برای اجاره میگردیم پیدا نمیکنیم.فکری برای قشربازنشسته ها بکنید

    • بیدکانی ارسالی در

      این تاریخ که گفتید یعنی چه چرا از ۲۴ آبان ماه حداقل از اوایل قرن شروع می کردید این آخه انصافه

    • ارامت خیریان ارسالی در

      سلام چرا ب فکر ما ها ک سالهاست مستا جر هستیم نیستین من نه ماشین دارم نه خونه نه سهام عدالت ۲۲ ساله که مستا جرم خیلی خسته شدم چرا ب ما که دوتا فرزند داریم تو الویت قار نمی گیریم واقعا این عدالت نیست بی عدالتیست مثل سهام عدالت ک سهام عدالت سهام بی عدالتیه چون ثروت مندان سهام عدالت دارن رسیدگی کنید 🙏🏻

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه