ارسال به دیگران پرینت

دونالد ترامپ:

حتی اگر حسابم در توییتر بازیابی شود، باز هم در Truth Social می‌مانم

از زمانی که ایلان ماسک سهام‌دار اصلی توییتر شد، طرفداران رئیس پیشین آمریکا خواستار بازیابی حسابش در این شبکه اجتماعی شدند. در آن زمان دونالد ترامپ گفت که به توییتر برنمی‌گردد و حالا هم که ماسک با مبلغ 44 میلیارد دلار این شبکه اجتماعی را می‌خرد، موضع رئیس جمهور پیشین آمریکا تغییری نکرده و گفته بجای حتی اگر حسابش بازیابی شود بجای برگشت به توییتر، به فعالیتش در شبکه اجتماعی خودش ادامه می‌دهد.


حتی اگر حسابم در توییتر بازیابی شود، باز هم در Truth Social می‌مانم

دونالد ترامپ در صحبت با رسانه محبوبش یعنی «فاکس نیوز» اعلام کرد به این شبکه اجتماعی بازنمی‌گردد، حتی اگر حسابش بازیابی شود. این مصاحبه به فاصله کوتاهی پس از خرید توییتر توسط ماسک منتشر شد.

دونالد ترامپ: حتی اگر حسابم در توییتر بازیابی شود، باز هم در Truth Social می‌مانم

دونالد ترامپ اعلام کرده که در روزهای آینده رسما شروع به انتشار پست یا «Truths» در اپ شبکه اجتماعی Truth Social می‌کند و برنامه‌ای برای بازگشت به توییتر ندارد:

«به توییتر نمی‌روم و در TRUTH باقی می‌مانم. امیدوارم ایلان ماسک توییتر را بخرد چرا که آن را بهبود می‌دهد و ماسک آدم خوبی است، اما باز هم در TRUTH می‌مانم.»

مخالفت دوباره دونالد ترامپ با بازگشت به توییتر

نزدیک به دو هفته بود که ایلان ماسک پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد، اما دیشب بالاخره پس از چند روز حدس‌وگمان، ثروتمندترین فرد جهان توانست موافقت هیات مدیره توییتر را بدست آورد و با پرداخت مبلغ 54.20 دلار به ازای هر سهم (مبلغ کلی نزدیک به 44 میلیارد دلار)، صاحب جدید این شبکه اجتماعی شود.

زمانی که ماسک پیشنهاد خرید توییتر را مطرح کرد، بسیاری از طرفداران و البته سیاستمداران محافظه‌کار آمریکا نسبت به بازیابی حساب ترامپ ابراز امیدواری کردند. اما در همان زمان هم دونالد ترامپ با اعلام این موضوع که توییتر «خسته‌کننده شده»، نشان داد که علاقه‌ای به بازگشت به این شبکه اجتماعی ندارد.

اگرچه ترامپ گفته دوباره به توییتر برنمی‌گردد، اما شاید بسیاری از سیاستمداران جمهوری‌خواه و محافظه‌کار آمریکا شروع به استفاده از این شبکه اجتماعی کنند چرا که بسیاری از آن‌ها مانند رئیس جمهور سابق آمریکا از خرید توییتر توسط ثروتمندترین فرد جهان استقبال کرده‌اند.

همچنین با توجه به انتخابات 2024 ایالات متحده و احتمال اعلام کاندیداتوری دونالد ترامپ، شاید رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم بگیرد دوباره فعالیتش در توییتر را شروع کند.

منبع : نبض فناوری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه