ارسال به دیگران پرینت

صداپیشه بچه در مهمونی | هوتن شکیبا | مجموعه کلاه قرمزی

صداپیشه بچه در مهمونی لو رفت ! + این بازیگر را بشناسید ! + عکس

هوتن شکیبا بازیگر فیلم های لیسانسه ها، شبی که ماه کامل شد، ابله، ملاقات خصوصی و طبقه حساس در ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در سنندج به دنیا آمد. او صدایشه عروسک های دیبی و خونه بغلی در مجموعه کلاه قرمزی و شاباش و بچه در مجموعه مهمونی ایرج طهماسب است. شکیبا در این سال ها موفق به کسب افتخارات و جوایز زیادی شده است.

صداپیشه بچه در مهمونی لو رفت ! + این بازیگر را بشناسید ! + عکس

هوتن شکیبا در دوران دانشگاه خود سابقه بازی در فیلم‌های کوتاهی را در کارنامه خود دارد. او معتقد است در زمان کودکی بسیار خجالتی و کم رو بوده است. بازیگر مورد علاقه او،  رضا عطاران  است.

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا در کلاه قرمزی

شکیبا پس از اینکه به دعوت ایرج طهماسب به مجموعه کلاه قرمزی دعوت شد، صداپیشگی دو عروسک خونه بغلی و دیبی را عهده دار شد. البته حضور هوتن در این مجموعه را باید انتخاب محمد بحرانی دانست چراکه بحرانی در لوکیشن طبقه حساس پیشنهاد فعالیت در کلاه قرمزی را به هوتن می‌دهد و او را برمی‌گزیند.

​هوتن شکیبا در  مجموعه مهمونی  ایرج طهماسب

مجموعه  مهمونی  یک مجموعه عروسکی دیگر از  ایرج طهماسب  است که  هوتن شکیبا  در این مجموعه صداپیشگی دو عروسک  بادوم  یا همان بچه (پسربچه گل فروش) و شاباش را برعهده دارد. عروسک بچه این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و به نوعی رقیب کلاه قرمزی شده است. کاظم سیاحی، نازنین شعبانی، الی امامی، امیر ادیب، سهیل مستجابیان از دیگر صداپیشگان این مجموعه هستند. در مجموعه مهمونی مهمان‌های زیادی از جمله زانیار و سیروان خسروی، هومن سیدی، پریناز ایزدیار و صابر ابر حضور پیدا کردند.

مجموعه‌های تلویزیونی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه