ارسال به دیگران پرینت

قاچاق

توقیف۲۱ تن روغن مایع خوراکی قاچاق در میرجاوه

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف و توقیف مقدار ۲۱ تن و ۵۳۴ کیلوگرم روغن مایع خوراکی که قصد خروج از مرز ایران به کشور پاکستان را داشت خبر داد.

توقیف۲۱ تن روغن مایع خوراکی قاچاق در میرجاوه

موسی عباس زاده محمودی گفت: ماموران گمرکی میرجاوه در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون مقدار ۲۱ تن و ۵۳۴ کیلوگرم روغن مایع خوراکی که قصد خروج از مرز ایران به کشور پاکستان را داشت کشف کردند.

او گفت: در همین راستا خودرو توقیف و روغن‌های کشف شده به انبار اموال تملیکی تحویل و راننده متخلف به همراه پرونده متشکله جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

او گفت: با ارجاع پرونده به شعبه نهم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان متهم طی برگ احضاریه جهت بازجویی در شعبه حاضر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: رییس شعبه نهم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان با عنایت به اقرار متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متهم را علاوه‌بر ضبط روغن‌های کشف شده به میزان ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

او گفت: با توجه به اینکه کمبود روغن در حال حاضر یکی از معضلات اصلی است از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در خصوص انبار کردن روغن مراتب را سریعا با تماس تلفنی به سامانه ۱۳۵ اطلاع دهند تا نمایندگان این اداره کل به همراه ضابطین برای بررسی موضوع با قید فوریت اقدام کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه