ارسال به دیگران پرینت

زعفران تقلبی | بازار تهران

کشف بیش از ۱۱ کیلو زعفران تقلبی در بازار تهران

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم زعفران تقلبی در حوالی بازار تهران خبر داد.

کشف بیش از ۱۱ کیلو زعفران تقلبی در بازار تهران

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی زعفران تقلبی در یک انبار واحد صنفی مواد غذایی در حوالی بازار تهران؛ با توجه به حساسیت موضوع و احتمال به خطر افتادن سلامت شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران مرمر عملیات پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی به شناسایی متهم و مخفیگاه وی در چند عملیات پلیسی اشاره کرد و افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت مالک یک واحد صنفی با جمع آوری زعفران‌های بی‌کیفیت و فله‌ای و اضافه کردن افزودنی‌های غیر مجاز؛ زعفران‌های تقلبی را در بسته‌ای جدید به مصرف کننده به عنوان زعفران مرغوب عرضه می‌کند.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران توضیح داد: متهم که با فروش  زعفران  ‌ها با قیمتی کمتر از قیمت بازار توانسته بود تعدادی مشتری برای خود جذب کند به دستور قضایی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتز از مخفیگاهش ۱۱کیلو ۵۰۰ گرم زعفران تقلبی کشف شد.

وی تصریح کرد: واحد صنفی پلمب و متهم پس از انتقال به این پلیس به جرم ارتکابی معترف شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد: بسته‌بندی شیک صرفا عاملی برای مرغوبیت کالا نیست و داشتن علامت استاندارد تاریخ مصرف محل و آدرس تولید و بسته‌بندی از ضروریات کالا مرغوب است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه