ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت: آشنایی با قرآن می‌تواندمشکلات کشور را حل کند

وزیر بهداشت و درمان گفت: جامعه ما این روز‌ها بیش از گذشته به برگزاری رویداد‌های فرهنگی، معنوی و قرآنی نیاز دارد. همه فعالیت‌های ما در هر جای و جایگاهی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد.

وزیر بهداشت: آشنایی با قرآن می‌تواندمشکلات کشور را حل کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آشنایی و عمل به قرآن آینده کشور را تضمین و بسیاری از مشکلات جامعه را حل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که بعد از دو سال فشار و محدودیت‌های کرونا، مردم توانستند به نمایشگاه قرآن بیایند و از فضای معنوی آن بهره‌مند شوند؛ نمایشگاهی که از نظر فرهنگی نه تنها در کشور، بلکه در دنیا بی‌نظیر است.

بیش از گذشته به رویداد‌های فرهنگی قرآنی نیاز داریم

وزیر بهداشت و درمان گفت: جامعه ما این روز‌ها بیش از گذشته به برگزاری رویداد‌های فرهنگی، معنوی و قرآنی نیاز دارد. همه فعالیت‌های ما در هر جای و جایگاهی باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد.

آشنایی با قرآن می‌تواند آینده کشور را تضمین کند و عمل به آن خیلی از مشکلات جامعه، از گران فروشی‌ها و تا احتکار‌ها برطرف می‌شود و نمایشگاه‌های قرآن مقدمه‌ای بر آغاز حل مشکلات و معضلات در جامعه است.

استفاده از فناوری‌های جدید در نمایشگاه‌های قرآنی

وریر بهداشت با تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه قرآن تصریح کرد: مردم از این نمایشگاه به خوبی استقبال کردند و باید از دانش و فناوری‌های جدید نمایشگاه‌های قرآنی هم استفاده شود.

عین اللهی درباره فعالیت‌های قرآنی وزارت بهداشت توضیح داد: از هفت ماه پیش که کار را به صورت جدی شروع کردیم، کانون‌های قرآن در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده اند. مسابقات قرآنی برگزار خواهد شد که همواره مورد استقبال اساتید و دانشجویان بوده است.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      شمابرویدوبنشینیددرنمازخانه وزارتخانه خودوفقط. قرآن بخوانیدمطمعن باشیدمشکلات وارزتخانه شما خودبه خودحل خواهدشدضمنادعاهم بکنیدتامشکلات پیچ درپیچ مملکت حل شودظاهرا ازتوان بنده خداخارج است حل مشکلات کشورپس متوصل شویدبه دعاوثنا....انشاالله پیچ های گذشته راردکردیم این پیچهاراهم ردخواهیم کرد،فردی اتوموبیل خودراازجاده خارج کرده بودوبه گاردهای بغل جاده کوبیده بودازش سؤال کردیم چرااتوموبیلت ازجاده خارج شده گفت موپیچیدوم جاده پیچیدموپیچیدم جاده نپیچیدبه ناچارازجاده خارج شدم.راستی قابل توجه وزیرمحترم بهداشت میلیاردهاتومان سالانه بودجه حوزه علمیه است برای حل مشکلات کشورشمابه خودتان زحمت ندهید...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه