ارسال به دیگران پرینت

عملیات برای نجات زن ۴۸ ساله در شیرکوه

بانوی کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات شیرکوه نجات یافت.

عملیات برای نجات زن ۴۸ ساله در شیرکوه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بانوی کوهنورد ۴۸ ساله که در ارتفاعات شیرکوه دچار ارتفاع زدگی شده بود توسط تیم‌های امدادی هلال احمر استان نجات پیدا کرد.

سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شب گذشته تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر تفت و تیم واکنش سریع استان در عملیات جستجو و امدادی شش ساعته توانستند این فرد را نجات دهند.

حضور به موقع نیروهای امدادی یک زن را از مرگ نجات داد

وی افزود: این کوهنورد ۴۸ ساله در ارتفاعات شیرکوه دچار ارتفاع زدگی شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع و امداد فوری و پس از اکسیژن تراپی جهت انتقال به مرکز درمانی به پایین قله انتقال داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: شرایط برای صعود به قله شیرکوه در این فصل از سال بسیار عالی است، اما انتظار داریم کوهنوردان برای صعودی ایمن و موفق با هماهنگی هیات کوهنوردی، تیم امدادی کوهستان و نیز داشتن راهنما برای صعود به قله برنامه ریزی کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم، نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

 

منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه