ارسال به دیگران پرینت

سازمان تامین اجتماعی | تامین اجتماعی

انتصابی عجیب دیگر | ملاک انتصاب چیست؟

علی جعفر دهکردی، به سمت مدیرعاملی موسسه پژوهشی تامین اجتماعی منصوب شده و نکته جالب رزومه اوست.

انتصابی عجیب دیگر  | ملاک انتصاب چیست؟

علی جعفر دهکردی، به سمت مدیرعاملی موسسه پژوهشی تامین اجتماعی منصوب شده و نکته جالب رزومه اوست.

داستان انتصابات عجیب و غریب سال‌هاست که یکی از موضوعاتی است که مردم به شدت بدان واکنش نشان می‌دهند؛ یک روز داماد وزیر مدیرعامل فلان سازمان می‌شود و روزی دیگر داماد شهردار در سمتی بی‌ربط قرار می‌گیرد.

در بین این انتصابات، حالا انتصابی عجیب دیگر در صدر اخبار نشسته است؛علی جعفر دهکردی، به سمت مدیرعاملی موسسه پژوهشی تامین اجتماعی منصوب شده که نکته جالب رزومه دهکردی است.

نکته جالب‌ طرحی از آقای مدیرعامل با نام طرح هدهد است! حالا هدهد چیست؟ طرحی برای ارتباط با سایر موجودات و سخن گفتن با آنان که طبیعتا هم نافرجام بوده است!

روزمه اقای علی جعفر دهکردی مدیرعامل موسسه پژوهشی تامین اجتماعی صاحب طرح هدهد

سوالی که مطرح است این است که ملاک انتصاب چیست؟ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نگاهی به رزومه دهکردی انداخته است؟ چه طور فردی که یکی از طرح‌های مهم خود را سخن گفتن با حیوانات عنوان می‌کند، در سمت مدیرعاملی موسسه پژوهشی تامین اجتماعی نشسته است؟ اصلا آمدیم و با حیوانات هم سخن گفت، نتیجه آن چه عایدی برای سازمان تامین اجتماعی دارد؟ بهتر نبود او را در سمتی می‌نشاندند که بتواند به دغدغه‌های خود برسد؟

در حالی که وزیر کار با ادعای شعار وزارت مردم در حال فعالیت است اما بیشتر شواهد گواه ان است که وزارت کار از وزارت مردم به وزارت هدهد شدن است.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ملاک انتصاب پارتی

    • ارسلان ارسالی در

      علی جعفر دهکردی در دانشگاه شاهد مدتی مدیر مافوق میرهاشم موسوی دیجوجین بود. از سوی دیگر این دوتن در دوران کارشناسی ارشد در رشته اخلاق بصورت مجازی با هم همکلاسی بوده و نیز دوره دکتری را نیز در یک رشته و یک دانشگاه با هم گذرانده اند. با توجه به شناختی که از یکدیگر دارند انتصاب ایشان پر بی راه نیست. دهکردی فردی خوشفکر با افکاری فضایی است.امید است در این سمت بتواند با استفاده از توانمندی هایش فرد مفیدی باشد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه