ارسال به دیگران پرینت

خان‌محمدی: دلمان برای پول‌هایی که بابت پرونده‌های خارجی به هدر می‌رود، می‌سوزد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید:‌ ضعف‌های مدیریتی باعث ایجاد پرونده‌های خارجی علیه این باشگاه شده است.

خان‌محمدی: دلمان برای پول‌هایی که بابت پرونده‌های خارجی به هدر می‌رود، می‌سوزد

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز مجدد لیگ اظهار کرد:‌ اینکه این روزها پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته کاملا طبیعی است. تیمی که پنج دور پشت سر هم قهرمان شده انتظارات را بالا برده است و الان همه می‌خواهند این تیم باز هم قهرمان شود. متأسفانه در این فصل پرسپولیس بازی‌هایی را انجام داده و امتیازاتی را از دست داده است که به واسطه آن نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. این به نظر من نکته‌ای است که باید مورد توجه کادر فنی قرار بگیرد. الان همه مجموعه پرسپولیس باید حواشی را فراموش کرده و به دنبال پیروزی در بازی‌های بعدی باشد. کسب پیروزی در شش بازی آینده دور از دسترس نیست چون پرسپولیس کارهای بزرگی انجام داده است. البته این تیم باید منتظر امتیاز از دست دادن استقلال باشد تا بتواند قهرمان شود. شرایط دور از دسترس نیست اما بسیار خواهد بود. پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود به شرطی که تمرکزش روی بازی‌های پیش رو و پیروزی در آن‌ها باشد.

وی افزود: تیم حریف در پیش فصل بیکار نبود و تیم خوبی را برای لیگ بیست و یکم بست. از طرف دیگر پرسپولیس نتوانسته بازیکنان دلخواهش را جذب کند. این فراز و نشیب‌ها و از طرفی بسته بودن پنجره نقل و انتقالات گریبان این تیم را گرفته است. با این حال الان وقت انتقاد کردن از کادر فنی پرسپولیس نیست. همه مجموعه تیم باید با تمرکز به کار خودشان ادامه بدهند و هواداران هم می‌توانند با حمایت خود به تیم روحیه بدهند. همین کادر فنی که الان تحت فشار قرار گرفته پرسپولیس را به فینال آسیا برده است بنابراین نباید این روزها فراموش شود.

خان‌محمدی در ادامه درباره اشتباهات داوری و اعتراضات مربیان به این موضوع هم گفت: ‌باید بپذیریم اشتباهات داوری زیاد شده است. فوتبال ایران الان دیگر به سیستم کمک داور ویدئویی نیاز دارد. اگر این سیستم به فوتبال ایران بیاید قطعا اشتباهات کمتر می‌شود و تأثیر کمتری هم روی بازی‌ها خواهد داشت. فارغ از غرض‌ورزی‌ها اما باید در بازی این گونه اشتباهات داوری را پیش‌بینی کنیم و سعی کنیم با وجود همه این مسائل بازی‌ها را ببریم. مربیان نباید وارد این حواشی شوند و تمرکز خود و تیم‌شان را برهم بزنند.

او در ادامه درباره پرونده‌های خارجی که دوباره علیه پرسپولیس تشکیل شده هم گفت:‌ سال‌هاست که هر مدیری به سر کار می‌آید می‌گوید مدیر قبلی پرونده ایجاد کرده است. اگر بخواهیم همه چیز را بررسی کنیم باید بپذیریم مدیران اشتباه کرده‌اند. در قراردادها باید تلاش کنیم طوری عمل کنیم که اشتباه نشود و باشگاه هم متضرر نشود. من فکر می‌کنم ضعف مدیریتی در سال‌های اخیر باعث ایجاد پرونده‌های خارجی شده است. ما واقعا دلمان برای پول‌هایی که به خاطر این پرونده‌ها به هدر می‌رود، می‌سوزد. اگر بخشی از این پول‌ها صرف تیم‌های پایه پرسپولیس می‌شد قطعا ستاره‌های زیادی می‌شد ساخت و از آن‌ها استفاده کرد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه