ارسال به دیگران پرینت

بارسلونا به دنبال شکایت از یک هوادار خائن!

به نظر می‌رسد یکی از هواداران بارسلونا به تنهایی ۲هزار بلیت دیدار برابر فرانکفورت را خریداری کرده و بعد آنها را به آلمانی‌ها فروخته است.

بارسلونا به دنبال شکایت از یک هوادار خائن!

حواشی مربوط به بازی پنج‌شنبه شب بارسا و آینتراخت همچنان ادامه دارد. بارسا در شرایطی میزبان تیم آلمانی بود که تنها ۵ هزار نفر از هواداران مهمان مجوز ورود به نوکمپ را داشتند و طبق قوانین یوفا تنها به این تعداد هوادار بلیت تعلق گرفته بود اما بارسا تصورش را هم نمی‌کرد که بیش از ۲۰ هزار نفر از اعضای رسمی باشگاه، بلیت خود را در بازار سیاه به دوستداران آینتراخت فروخته باشند تا جو ورزشگاه کاملا به سود میهمان شود.

بارسا که بازی رفت را ۱-۱ مساوی کرده بود، در زمین خود و در ورزشگاهی که بسیاری از سکوهایش سفیدپوش بود، ۲-۳ شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت. سران بارسا به‌شدت از این اتفاق خشمگین بوند و بلافاصله نیز قانونی تصویب شد که از این پس در بازی‌های اروپایی، هیچ بلیتی توسط اعضا قابل فروش نباشد.

از طرف دیگر سرمربی بارسلونا یعنی ژاوی هرناندز و چند تا ستاره این تیم نیز بعد از بازی برابر فرانکفورت نسبت به اتفاقات رخ داده در نوکمپ معترض شده بودند و جو ورزشگاه را یکی از مهم‌ترین دلایل حذف این تیم از لیگ اروپا عنوان کردند.

در همین ارتباط اکنون رادیو کاتالونیا یک گزارش عجیب را در رابطه با اتفاقات آن بازی منتشر کرده است. بر اساس ادعای این منبع، یک هوادار بارسا توانسته به تنهایی ۲هزار بلیت دیدار برابر فرانکفورت را خریداری کند و سپس آنها را در بازار سیاه به فرانکفورتی‌ها فروخته است. رادیو کاتالونیا ادعا می‌کند که باشگاه بارسلونا به دنبال شکایت از این هواداران خائن است و قصد دارد این موضوع را پیگیری کند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه