ارسال به دیگران پرینت

نماینده مجلس: مردم از نظر معیشتی و مشکلات اقتصادی در شرایط سختی هستند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کشورمان هرچه دارد از مردمش است و پشت کردن و بی توجهی کردن به مردم باعث نارضایتی آنها شده و این نارضایتی ها نتیجه خوبی برای مسئولین نخواهد داشت.

نماینده مجلس: مردم از نظر معیشتی و مشکلات اقتصادی در شرایط سختی هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کشورمان هرچه دارد از مردمش است و پشت کردن و بی توجهی کردن به مردم باعث نارضایتی آنها شده و این نارضایتی ها نتیجه خوبی برای مسئولین نخواهد داشت.

شیوا قاسمی پور در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی مردمی بودن و مردمی ماندن مسئولان نظام اسلامی، بیان کرد: در شرایط فعلی که وضعیت مردم هم از نظر معیشتی و مشکلات اقتصادی و هم شرایطی که در کشور به واسطه تحریم ها حاکم می باشد شرایط سختی است، مسئولین باید در کنار مردم باشند که این حداقل کاری است که می توانند در شرایط فعلی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور نیز این واژه را به کار بردند و اعلام کردند که در کنار مردم هستند، گفت: بنابراین سایر مسئولین نیز باید همین شیوه را در نظر گرفته و الگوی خود قرار دهند، با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در این رابطه اظهار نظر کردند.

نماینده مردم مریوان در مجلس با بیان اینکه این کشور هرچه دارد از مردمش است، خاطرنشان کرد: پشت کردن و بی توجهی کردن به مردم باعث نارضایتی آنها می شود و این نارضایتی ها نتیجه خوبی برای مسئولین نخواهد داشت. مسئول برای اینکه وظیفه مسئولی خود را به خوبی انجام دهد باید به مردم کمک کند، چرا که نمی خواهد فقط جایگاه و پستی را اشغال کند، بنابراین باید در کنار مردم بوده و به مردم خدمت و کمک کند.

قاسمی پور با اشاره به اینکه اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن و در کنار مردم بودن است، تاکید کرد: به طور مثال رویه ای که خودم در دوره مسئولیت به کار بردم این است که بیشتر وقتم را در کنار مردم بگذرانم و اینگونه حداقل مسئول به بیراهه نمی رود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: بهترین کار این است که مسئولین در راستای مطالبات مردم حرکت کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه