ارسال به دیگران پرینت

آمریکا:

اگر ایران خواستار لغو تحریم‌های فراتر از برجام است، باید به نگرانی‌های فراتر از برجام آمریکا رسیدگی کند

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش بیان نشده، مدعی شده است: اگر ایران خواهان لغو تحریم‌ها فراتر از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، باید به نگرانی‌های آمریکا فراتر از برجام رسیدگی کند. او گفت: اگر آنها نمی خواهند از این مذاکرات برای حل سایر مسایل دوجانبه استفاده کنند، ما اطمینان داریم که می توانیم به سرعت به یک درک مشترک در خصوص برجام برسیم و اجرایی کردن آن را آغاز کنیم. ایران باید تصمیم بگیرد.


اگر ایران خواستار لغو تحریم‌های فراتر از برجام است، باید به نگرانی‌های فراتر از برجام آمریکا رسیدگی کند

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در حالیکه مذاکرات وین در انتظار تصمیم سیاسی واشنگتن است، تقاضاهای فرابرجامی کشورش از تهران را همچنان تکرار می کند.

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در حالی درباره این تقاضاهای فرابرجامی سخن گفت که روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز "ند پرایس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همین اظهارات را بیان کرد.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش بیان نشده، بدون اشاره به زیاده خواهی های واشنگتن مدعی شده است: اگر ایران خواهان لغو تحریم‌ها فراتر از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، باید به نگرانی‌های آمریکا فراتر از برجام رسیدگی کند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: ما به صورت علنی مذاکره نمی کنیم اما اگر ایران می خواهد لغو تحریم ها فراتر از برجام باشد، باید به نگرانی های ما نیز که فراتر از برجام است، رسیدگی کند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه مذاکرات وین در انتظار تصمیم سیاسی کشورش است، در ادامه ادعاهایش گفت: اگر آنها نمی خواهند از این مذاکرات برای حل سایر مسایل دوجانبه استفاده کنند، ما اطمینان داریم که می توانیم به سرعت به یک درک مشترک در خصوص برجام برسیم و اجرایی کردن آن را آغاز کنیم. ایران باید تصمیم بگیرد.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در تداوم سیاست هراس از نفوذ منطقه ای ایران و بدون اشاره به حمایت کشورش از گروههای تروریستی، تهران را متهم به حمایت از تروریسم کرد و مدعی شد: تحت هرگونه بازگشت به برجام، آمریکا ابزارهای قدرتمند خود برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران و حمایت آن از تروریسم و گروه های تروریستی و به‌ویژه برای مقابله با سپاه پاسداران را حفظ خواهد کرد و به طور جدی (تهاجمی) از آن استفاده خواهد کرد.

 ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر دوشنبه به وقت محلی در نشستی با مدعی شد ما از ابتدا بیان کرده ایم که آماده ایم به اجرایی شدن کامل برجام بازگردیم.

پرایس بدون اشاره به زیاده خواهی های کشورش ادعا کرد: اگر ایران می خواهد لغو تحریم ها فراتر از برجام باشد، باید به نگرانی های ما نیز که فراتر از برجام است، رسیدگی کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: اگر آنها نمی خواهند از این مذاکرات برای حل سایر مسایل دوجانبه استفاده کنند، ما اطمینان داریم که می توانیم به سرعت به یک درک مشترک در خصوص برجام برسیم و اجرایی کردن آن را آغاز کنیم.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجتبی ارسالی در

      مذاکره با این حرومزاده های تروریست آمریکایی بی فایده هست و نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه