ارسال به دیگران پرینت

هافبک تیم فوتبال سپاهان:

اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم| برای صعود تلاش می‌کنیم

اصفهان- هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران تاکید کرد بازیکنان این تیم انگیزه و اشتیاقی فراوانی برای پیروزی مقابل پاختاکور دارند.

اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم| برای صعود تلاش می‌کنیم

سروش رفیعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم‌های خیلی خوبی در گروه ما هستند که هر یک در لیگ‌های داخلی خود جز بهترین‌ها هستند.

وی افزود: در دو بازی پیش روی شانس صعود داریم و باید برای این هدف تلاش کنیم، ما بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذشتیم و پس از آن نتایج خوبی به دست نیاوردیم، اما در حال حاضر تمام نگاه ما به بازی‌های پیش روی است.

هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران ادامه داد: در این رقابت‌ها تاکنون به آن نتایجی که لیاقت آن را داشتیم نرسیدیم. تمرکز و اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم و با تمام احترام به تیم خوب پاختاکور که بازیکنان و مربی خوبی در اختیار دارد، در بازی فردا برای برد وارد زمین می‌شویم.

رفیعی اضافه کرد: به عنوان بازیکنان حرفه‌ای به شرایط خود آگاه هستیم، بعد از ریکاوری و صحبت درباره این بازی به این نتیجه رسیدیم که حتی اگر یک درصد هم شانس صعود داشته باشیم، برای حق خود و شاد کردن هواداران تلاش کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه