ارسال به دیگران پرینت

فرماندار رزن اعلام کرد؛

پروژه های نیمه تمام ورزشی رزن نیازمند اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی

فرماندار رزن گفت: هم اکنون، تعداد ۷ پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان رزن وجود دارد که برای تکمیل آن ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

پروژه های نیمه تمام ورزشی رزن نیازمند اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی

علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رزن، تکمیل پروژه‌های ورزشی را یکی از مطالبات اصلی ورزش دوستان این شهرستان عنوان کرد و گفت: هم اکنون، تعداد ۷ پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان رزن وجود دارد که برای تکمیل آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: ایجاد نمایندگی ورزش و جوانان در بخش سردرود پیگیری می‌شود و در تلاش هستیم تا به زودی به صورت رسمی نمایندگی راه اندازی شود.

فرماندار رزن از فعالیت ۶ سمن در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: دولت حمایت و نگاه ویژه به فعالیت سمن‌ها دارد.

غفاری آثار در ادامه صحبت‌های خود از همه دهیاران خواست تا نسبت به ایجاد حداقل یک سمن در روستای خود اقدام کنند، افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن برنامه یک ساله خود را در هر دو بخش ورزش و جوانان تهیه و ارائه کند.

فعالیت ۶ خانه ورزشی روستایی در رزن

در ادامه این جلسه، درویشی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن نیز از فعالیت ۶ خانه ورزشی روستایی در سطح روستاهای شهرستان رزن خبر داد و گفت: دهیاران، روستاهایی که فضای مناسبی برای ایجاد خانه‌های ورزش روستایی دارند به اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی کنند، اداره ورزش و جوانان نیز آماده تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی خواهد بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه