ارسال به دیگران پرینت

حواشی ورزشی

اخبار ضد و نقیض درباره‌ی پلمب شدن باشگاه جنجالی و لاکچری خیابان فرشته

دعوت از ستاره‌های ورزشی جهان برای افتتاح یک باشگاه ورزشی در حالی است که بنا به گفته رییس گروه اماکن ورزشی استان تهران این باشگاه هنوز مجوز فعالیت دریافت نکرده است.

اخبار ضد و نقیض درباره‌ی پلمب شدن باشگاه جنجالی و لاکچری خیابان فرشته

در این اطلاعیه تاکید شده که نرخ گذاری و درجه‌بندی باشگاه ها در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این باشگاه خصوصی بدنسازی،هنوز مجوز فعالیت نداشته و افتتاح آن، صرفا یک فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی بوده که با دعوت از چند میهمان ورزشکار مشهورخارجی به آن دامن زده اند.

در این اطلاعیه آمده است که این باشگاه هنوز مجوز فعالیت اخذ نکرده و مطالب منتشر شده کذب محض است و آنچه به عنوان مبلغشهریه این باشگاه اعلام شده، نجومی و بسیارعجیب است که منجر به سوالات و ابهاماتی برای مردم عزیزمان شده است. بدیهی استاین موضوع بلافاصله توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، پیگیری و مشخص شد این باشگاه به تازگی برای اخذ مجوز فعالیتاقدام کرده، اما هیچ مجوزی از سوی کمیسیون ماده ۵ برای آن صادر نشده است.

در بخش دیگر این اطلاعیه اشاره شده است: نرخ‌گذاری و درجه‌بندی باشگاه ها در آینده نزدیک توسط اداره کل دفتر توسعه ورزش حرفهای و امور باشگاه‌های اداره کل انجام و اعلام خواهد شد تا باشگاه‌ها پس از نرخ گذاری و درجه بندی با توجه به شرایط، امکانات وموقعیت مکانی در کشور، استان، شهرستان و حتی محله‌هایی که دایر می‌شوند، بتوانند رسمی و قانونی فعالیت کنند با این تاکید که باتصویب لایحه نظام نامه باشگاه‌های ورزشی که بزودی با همکاری نمایندگان محترم در مجلس مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش اتفاق خواهد افتاد، نظارت باشگاه‌های ورزشی در سطح کشور به طور جدی پیگیری و به صورت جدی و اثرگذار انجام می شود. در این بین، اگر باشگاهی نتواند مطابق قانون رفتار کند، همانطور که کمیسیون ماده ۵ ادارات کل مجوز صادرمی‌کنند، می توانند لغو مجوز باشگاه خاطی را انجام دهند.

منبع : روزنامه گل
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه