ارسال به دیگران پرینت

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می‌دهند

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به اقتدار امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، گفت: امروز به برکت خون شهدا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می‌دهند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جواب فشنگ دشمن را با موشک می‌دهند

امیر سلیمان طاهری اظهار کرد: در هفته ارتش برنامه‌های متنوعی شامل دیدار با ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت در روستاهای محروم و برنامه رژه خودرویی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه رژه خودرویی هم‌زمان با ورود چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادراه حضرت امام خمینی (ره) بعد از میدان شهدا، رأس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش تصریح کرد: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و صلابت هستند، اما نه اقتدار و صلابتی که مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس حاصل پر شدن انبار مهماتشان از کشورهای اروپایی است.

طاهری خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما مستمر است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خودکفا هستند و این خودکفایی در هیچ برهه‌ای از زمان وجود نداشته تا امروزه که به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب است.

وی با اشاره به خودکفایی در حوزه مهمات جنگی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس، کشور ما به سیم خاردار نیز محتاج بوده اما الان نیروهای مسلح ما به جایی رسیده است که جواب فشنگ دشمن را با موشک می‌دهد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه