ارسال به دیگران پرینت

تیم فوتبال استقلال | فوتبال | جام حذفی

مشکلات استقلال پس از حذف در جام حذفی!

یک بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌ها هر چقدر بخواهند به حواشی بپردازند، اوضاع خود را بدتر می‌کنند.

مشکلات استقلال پس از حذف در جام حذفی!

سعید لطفی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و وضعیت استقلالی‌ها پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: این بازی مثل بازی‌های دیگر بود و استقلال باید به مسابقات پیش روی خود فکر کند. نباید خیلی به این باختی که رقم خورده، پرداخت.

او ادامه داد: بازیکنان باید تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ بگذارند. تیم وقتی حتی می‌برد نباید به آن نتیجه فکر کند. نباید به داوری فکر کنیم. کل فوتبال ما الان مشکل دارد و الان اگر بخواهیم به این مسائل بپردازیم، دچار مشکلاتی می‌شویم. استقلال باید اینقدر قوی کار کند که اگر داور هر کاری کند، تیم نتیجه لازم را به دست بیاورد. هر چقدر بخواهیم به حاشیه بپردازیم اوضاع بدتر می‌شود.

لطفی در پاسخ به این سوال که استقلال برای این که بتواند شرایط و حواشی اخیر خود را برطرف کند، چه کاری باید انجام دهد؟ خاطرنشان کرد: دقیقا هیچ کاری نباید بکند و استقلال باید روال عادی زندگی خود را پیش ببرد و به حرف‌ها توجه نکند. پرداختن به این مسائل، تیم را به حاشیه می‌برد. بازیکنان نباید فکر خود را درگیر این مسائل بکنند. من این صحبت‌هایی که درباره اتفاقات اخیر مطرح می‌شود را نمی‌توانم درک کنم.

این بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره ۶ بازی پیش روی آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌های حریف استقلال را دست بالا می‌گیرند و با انگیزه قابل توجهی به میدان می‌روند. استقلال باید تمام تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی خود بگذارد و تمام فکر خود را روی ۶ بازی بگذارد و امیدوارم بتواند مقدترانه قهرمان شود. استقلال اگر بخواهد ضعیف‌ترین تیم لیگ را دست کم بگیرد، آسیب می‌بیند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار هستید؟ گفت: امیدوارم استقلال روند خوب خود را حفظ کند و در نهایت بتواند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه