ارسال به دیگران پرینت

برزیل | کارشکنی پلیس | سائوپائولو | تیراندازان ایرانی

کارشکنی پلیس برزیل در فرودگاه سائوپائولو علیه تیراندازان ایرانی

جام جهانی برزیل، برای تیراندازان ایرانی خیلی هم بی دردسر نبود. این بار به جز مسافت طولانی سفر، گرما، کارشکنی پلیس فدرال برزیل هم دردسر ساز شد.

کارشکنی پلیس برزیل در فرودگاه سائوپائولو علیه تیراندازان ایرانی

 تیراندازان ملی پوش تفنگ و تپانچه بادی، در جام جهانی برزیل 4 مدال طلا، نقره و برنز صاحب شدند. در سفری نه چندان راحتی و بی دردسر. سفری که 15 ساعت معطلی و سرگردانی در فرودگاه برایشان داشت. به همین دلیل سید جعفرموسوی دبیر فدراسیون تیراندازی نتیجه تیم را راضی کننده می داند:« به رغم همه مشکلات، دوری از مسابقات، مسافت طولانی، گرما و مشکلات در فرودگاه ، خدا را شکر بچه ها تا دیشب نتیجه بچه ها راضی کننده بود.»

قصه از اینجا شروع می شودکه تیم ایران از دوبی به سائوپائولو و از آنجا راهی ریو می شود. تیم وقتی به سائوپائولو می رسد، به رغم همه هماهنگی ها پلیس فدرال مستقر در فرودگاه سائوپائولو، تیراندازان را 15 ساعت در فرودگاه معطل کرد. معطلی که تیراندازان را خسته کرد و کلافه. موسوی دبیر فدراسیون تیراندازی در این باره می گوید:« مسئولان برگزاری مسابقات دو مسیر را ورود تیم ها به ریو تعیین کرده بودند، فرانفکورت به ریو و سائوپائولو به ریو. همه تیم ها به جز ما و تایلند از فرانکفورت وارد ریو شدند. تیم ما از دوبی به سائوپائولو رسید و ما ترانزیت 7 ساعته را برای تیم در فرودگاه پیش بینی کرده بودیم. معمولا تیم های تیراندازی به دلیل همراه داشتن تجهیزات، سلاح و مهمات هماهنگی لازم را انجام می دهند. ما هم هماهنگی لازم را انجام داده بودیم اما پلیس فدرال برزیل در فرودگاه با سختگیری خیلی زیاد باعث شد تا با از دست دادن دو پرواز، 15 ساعت معطل و سرگردان شویم. اتفاقی که روی بچه ها خیلی تاثیر بدی داشت و مربیان به سختی آنها را برای مسابقات آماده کردند.»

به گفته دبیر فدراسیون تیراندازی، مسئولان فدراسیون برزیل و جهانی از ایران عذرخواهی کردند:«ما با اطلاع مسئولان برگزارکننده از فرودگاه سائوپائولو وارد ریو شدیم. اما به رغم اطلاع مسئولان و هماهنگی ها پلیس فدرال کارشکنی کرد و حتی نماینده فدراسیون برزیل هم آنجا بود، اما باز هم سختگیری کردند. هر چند در نهایت کمیته برگزاری مسابقات از ما رسما غذرخواهی کرد و بارئیس فدراسیون برزیل و دبیر فدراسیون جهانی در این باره صحبت کردم و آنها هم از ما عذرخواهی کردند. امیدوارم برای برگشت این مشکل را نداشته باشیم.»

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ای بابا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه