ارسال به دیگران پرینت

دبی فورد

همان کاری را بکن که فکر می‌کنی نمی‌توانی

شجاعت چیز عجیبی است. به شما اجازه می‌دهد نقاب از چهره بردارید و خود واقعی‌تان باشید.

همان کاری را بکن که فکر می‌کنی نمی‌توانی

«همان کاری را بکن که فکر می‌کنی نمی‌توانی»

شجاعت چیز عجیبی است. به شما اجازه می‌دهد نقاب از چهره بردارید و خود واقعی‌تان باشید. وقتی به حقیقت وجود خود رسیدید باور می‌کنید که می‌توانید بهترین‌ها را برای خودتان رقم بزنید. شجاعت به شما احساس آزادی هدیه می‌دهد. چقدر شیرین است که از درون این احساس را تجربه کنید. وقتی شما به شجاعت یک مبارز رسیدید، حالا با آغوشی باز هر چیزی را می‌پذیرید، بدون آنکه برایش بهانه آورید.

باید خودمان را با هر ضعف و سستی بپذیریم تا بتوانیم شجاعت را وارد زندگی خود کنیم. بسیاری از زن‌ها خودشان را فراموش کردند و بخش مهمی از وجود اصلی‌شان را انکار می‌کنند. همه ما انسان‌ها به خصوص زن‌ها باید آن بخش مبارزطلب خود را بیدار کنیم تا به زندگی بفهمانیم که ترسو، ناتوان و ضعیف نیستیم. یک مبارز ترس‌ها و نقاط ضعف خود را می‌بیند، گذشته را چه خوب و چه بد، می‌پذیرد و صادقانه به سمت شجاعت حرکت می‌کند. وقتی که باور داشته باشید یک مبارز هستید، زندگی‌تان متحول می‌شود. باعث می‌شود نیروهای خفته درونی دوباره شعله‌ور شوند. حالا شما یک انسان مبارز هستید که به نام زندگی و برای آن به سمت عشق، شجاعت و اطمینان پیش می‌روید.

ما باید داستان‌ها را رها کنیم و آزاد شویم. وقتی خود را از زندان داستان‌های بی‌شمار آزاد کردید، حقیقت واقعی یا بهتر بگویم خواست واقعی خود را می‌بینید. آنگاه تصمیم می‌گیرید که در چه مسیری تغییر جهت دهید. این یعنی رسیدن به آزادی. آزادی بیرون و درون شما را هماهنگ می‌کند و اجازه می‌دهد خود واقعی‌تان را به همگان نشان دهید. هر شجاعتی شور و شوق حیات را در شما زنده می‌کند. حالا می‌فهمید تلاشتان برای جلب رضایت دیگران و یا زندگی کردن به شکل و شیوه‌ای که آن‌ها دوست دارند، اشتباه بوده است. نگران چیزی نباشید، اجازه دهید نیروهای درونی‌تان از سر به دل برسند و زندگی‌تان را دگرگون کنند.

دبی فورد | شجاعت

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه