ارسال به دیگران پرینت

مشاغل پر در آمد در دنیا

بدون شک همه در انتخاب شغل می خواهند سراغ شغلی بروند که درآمد خوبی داشته باشد و در عین حال جالب باشد و نیازهای روحی فرد را برآورده کند. اما ورود به این مشاغل آسان نیست. مشاغل پردرآمد در جهان معمولاً برای موفقیت به سالها مطالعه و تلاش سخت نیاز دارند. در اینجا لیستی از پردرآمدترین مشاغل در جهان را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

مشاغل پر در آمد در دنیا

بدون شک همه در انتخاب شغل می خواهند سراغ شغلی بروند که درآمد خوبی داشته باشد و در عین حال جالب باشد و نیازهای روحی فرد را برآورده کند. اما ورود به این مشاغل آسان نیست. مشاغل پردرآمد در جهان معمولاً برای موفقیت به سالها مطالعه و تلاش سخت نیاز دارند. در اینجا لیستی از پردرآمدترین مشاغل در جهان را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

 

همراه (راهنمای گردشگری)

از آنجایی که ایران یکی از کشورهای توریستی است، در صورت تسلط بر موقعیت مناطق گردشگری و اماکن تاریخی و همچنین تاریخ آن ها، می توانید با همکاری با آژانس های مختلف، درآمد زیادی کسب کنید. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید دیگر نانتان در روغن است!

آمارشناس

اگر عاشق داده ها و اعداد هستید، آمار ممکن است شغل رویایی شما باشد. کار آماردانان تجزیه و تحلیل داده ها و پیش بینی روندهای آینده برای مشتریان است. اگر می خواهید در این زمینه شغلی پیدا کنید باید مدرک دانشگاهی معتبر داشته باشید.

 وکیل

وکالت و قضاوت دو رشته از پرطرفدارترین رشته های علوم انسانی هستند که توانسته اند در ایران محبوبیت پیدا کنند. وکالت در پرونده های خانواده، دادگاه و جنایی می تواند سودآور باشد. این مشاغل علاوه بر استرس ها و چالش هایی که با آن مواجه هستند، درآمد قابل توجهی نیز به همراه دارد، بنابراین بسیاری از دانشجویان با رویای ثروتمند شدن وارد این رشته ها می شوند.

اگر فردی برون گرا هستید و به اجرای عدالت اهمیت می دهید، وکالت شغل مناسبی برای شماست. مطالعات تخصصی یک وکیل بستگی به حوزه ای دارد که می خواهد روی آن تمرکز کند، اما وجه مشترک همه وکلا ساعات طولانی و سال ها مطالعه و پیگیری رضایت حرفه ای است.  

 مدیر فناوری اطلاعات

مسئولیت‌های مدیران فناوری اطلاعات شامل محافظت از شبکه‌های اداری در برابر هکرها و بدافزارها، نظارت بر ارتقاء نرم‌افزار و سخت‌افزار، و خلاصه کردن هرگونه مشکل فنی دیگری است که ممکن است پیش بیاید. فناوری اطلاعات بخشی جدایی ناپذیر از هر مدل کسب و کار است و بنابراین مدیران فناوری اطلاعات در تقاضای زیادی هستند. در صورتی که نیاز به حضور در بازارهای جهانی دارید می توانید با ثبت شرکت در ترکیه 2022 از این فرصت استفاده کنید.

 

 خلبان

برای خلبان شدن، نه تنها باید آموزش های سختی را پشت سر بگذارید، بلکه باید شرایط فیزیکی خاصی نیز داشته باشید. به عنوان مثال، نیروی هوایی بریتانیا قد خلبانان بین 157 تا 190 سانتی متر و گذراندن معاینه پزشکی کلاس 1 EASA که شامل تست های آمادگی جسمانی، شنوایی و بینایی است را اجباری کرده است.

 مهندس نفت

یک مهندس نفت باید فناوری های جدیدی را برای استخراج نفت و گاز طبیعی به روشی ایمن و سازگار با محیط زیست توسعه دهد. یک مهندس نفت باید درک خوبی از ریاضیات و علوم مرتبط داشته باشد تا در این شغل موفق باشد.

تعمیرکار خودرو

به لباس روغنی تعمیرکارها نگاه نکنید، یکی از پردرآمدترین مشاغل است. البته در اینکه کار سخت و طاقت فرسایی است شکی نیست. جراحان موتور و رادیاتور باید اعصاب و ماهیچه های فولادی داشته باشند. اما با وجود این سختی ها به نظر می رسد درآمد او ارزشش را دارد.

تدریس آنلاین

همانطور که گفتیم کسب و کار در اینترنت فقط فروش کالا و انجام معاملات نیست، بلکه می توانید با ارائه خدمات مختلف نیز کسب درآمد کنید. در این میان معلمی شغل پردرآمدی است. مهم نیست در چه رشته ای قصد تدریس دارید، به محض اینکه در کار خود حرفه ای و با تجربه هستید، می توانید دروس دبیرستان را با انواع نرم افزارها و اپلیکیشن های صوتی و تصویری یا حتی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام برگزار کنید. حتی می توانید از سایت های مختلف برای میزبانی وبینار استفاده کنید.

تولید محتوا

پس از این همه صحبت در مورد مزایای اینترنت و طراحی وب، می توان گفت که هیچ کدام از اینها برای هیچ کسب و کاری بدون محتوا جواب نمی دهد. در واقع هر کسب و کاری پس از جذب یک سایت مناسب باید با تولید محتوای باکیفیت مشتریان را جذب کند.

نوشتن محتوای با کیفیت فقط می تواند از یک نویسنده یگانه پس اگر نویسنده هم هستید یا دستی در ترجمه دارید، می توانید شانس خود را در این زمینه امتحان کنید.

 

مهندس سخت افزار کامپیوتر

مهندسان سخت افزار کامپیوتر مسئول ساخت، آزمایش و تجزیه و تحلیل سیستم های فیزیکی کامپیوتر هستند. عیب یابی و توسعه مدارها و مجموعه های الکترونیکی نیز وظیفه آنهاست.

این یک شغل نسبتا رقابتی است. بنابراین اگر علاقه مند هستید، باید بتوانید برخی از انتظارات را برآورده کنید. موقعیت های معمولی نیاز به مدرک لیسانس معتبر در علوم کامپیوتر یا مهندسی برق دارند، در حالی که شرکت های بزرگتر ممکن است به مدرک کارشناسی ارشد نیز نیاز داشته باشند.

مهندس هوافضا

مهندسان هوافضا دستگاه هایی مانند هواپیما، فضاپیما و ماهواره را طراحی می کنند. برای انجام این کار، آنها باید نمونه های اولیه بسازند، آنها را آزمایش کنند و روند ساخت آنها را زیر نظر بگیرند.

برش لیزری پلکسی پامنار

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه