ارسال به دیگران پرینت

ضرب و شتم خانم منشی در بهبهان

ضرب و شتم خانم منشی در درمانگاه

دادستان بهبهان در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع را صادر کرد. به گفته دادستان بهبهان شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس مرتکب این رفتار شده است.

ضرب و شتم خانم منشی در درمانگاه

دادستان بهبهان در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع را صادر کرد.

هدایت الله درخشنده مدیر روابط عمومی بید بلند خلیج فارس در این خصوص گفت: درگیری و هتک حرمت به منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان شهرستان بهبهان ارتباطی به ما نداشته و خارج از سازمان چنین بی احترامی صورت پذیرفته است.

بید بلند خلیج فارس نیز همگام با مردم ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار رسیدگی فوری به آن در مراجع قضایی است.

به گفته دادستان بهبهان شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس مرتکب این رفتار شده است.

با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.

گفتنی است که فیلمی از بیمارستان مهرگان منتشر شده که در توضیح آن گفته شده "شجاعی" از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند قصد استفاده از دفترچه بیمه خود برای فرد دیگری را داشته و هنگامی که با مخالفت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان روبرو می‌شود، با مشت به صورت او می‌کوبد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مدبر ارسالی در

      هرکس درهرجایگاهی باشه حق نداره اخلاق و قوانین را زیرپا گذاشته وبه حریم وحقوق دیگران تجاوزنماید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه