ارسال به دیگران پرینت

آرایش و زیبایی

موهای خود را با بابونه رنگ کنید!

بابونه از انواع رنگ موهای طبیعی برای رنگ کردن موها محسوب می‌شود و می‌توانیم از بابونه به تنهایی برای رنگ زدن موهای خود استفاده کنیم.

موهای خود را با بابونه رنگ کنید!

شما می‌توانید از بابونه به تنهایی یا همراه با لیمو، روغن بادام و غیره برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم ترکیب‌های مختلف برای رنگ کردن مو با بابونه را آموزش دهیم.

رنگ کردن مو با بابونه و ترکیب‌های مختلف

رنگ کردن مو با بابونه و صابون

ابتدا ۵ قاشق غذاخوری پودر بابونه را در یک لیوان آب بریزید و به مدت ۵ دقیقه روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید. بعد از آنکه سرد شد ۱ قاشق غذاخوری صابون مایع به آن اضافه کنید. به‌خوبی هم بزنید تا کامل حل شود و مخلوط یک‌دست ایجاد شود. سر خود را با مخلوط به‌دست آمده ماساژ دهید. ۱ ساعت صبر کنید و سپس موهای خود را به‌خوبی با آب گرم بشویید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب این شایعات را درباره مو باور نکنید! را بخوانید.

 بابونه دم کنید و سپس آن‌ها را صاف کنید. ۱ قاشق چای‌خوری روغن بادام یا روغن نارگیل و نصف لیموترش را به بابونه اضافه کنید. سپس موهای خود را به محلول به‌دست آمده آغشته کنید و بعد از ۳۰ دقیقه موهای خود را بشویید.

رنگ کردن مو با بابونه و آبلیمو

یکی از بهترین موادی که می‌توان با بابونه ترکیب کرد، آبلیمو است. ممکن است اولین بار که از آبلیمو استفاده می‌کنید، تغییر زیادی در رنگ موی خود نبینید. رنگ کردن مو با آبلیمو شما را شگفت زده می‌کند زیرا نمی‌دانید باید منتظر چه رنگی باشید. دقت کنید که حداکثر ۲ یا ۳ بار در هفته موهای خود را رنگ کنید.

برای این رنگ مو، چند عدد لیمو لازم دارید که تعداد اون به حجم و اندازه موهای شما بستگی دارد. ابتدا بدون اینکه لیموها را برش دهید، فشار دهید. اگر موهای کوتاهی دارید یک عدد لیمو برای شما کافی است. اما اگر موهای شما خیلی بلند است، بهتر است از ۲ عدد لیمو همراه با مقدار مناسبی بابونه استفاده کنید.

منبع : دلتا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه