ارسال به دیگران پرینت

روسیه | ریاکاری شدید | نژاد برتر

زندگی لاکچری فرزندان رهبران کرملین در غرب

رهبران کرملین در حالی علیه غرب حرف می‌زنند که آنجا عمارت‌های لاکچری داشته و فرزندانشان اغلب تحصیل و زندگی مجللی دارند.

زندگی لاکچری فرزندان رهبران کرملین در غرب

به نقل از سی ان ان، دنیای آنها شامل جت‌های خصوصی در کشورهای غربی، آپارتمان‌های مجلل پاریسی، تعطیلات اسکی در اتریش و تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لندن و نیویورک می‌شود.

والدین آنها به عنوان رهبران کرملین، املاک و مستغلات لاکچری در بهترین خیابان‌های اروپا دارند.

در واقع بچه‌های کرملین در کشورهایی بزرگ شده‌اند که اغلب والدین‌شان، آن کشورها را هر روز نفی کرده و فحش نثارشان می‌کنند.

دانیل تریزمن استاد سیاست روسیه در دانشگاه کالیفرنیا نام آن را «ریاکاری شدید» می‌گذارد.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه که در سال 2017 خواستار نظم جهانی پساغربی شد، دخترش را به دانشگاه‌های معتبر لندن و نیویورک فرستاد.

به گفته بنیاد مبارزه با فساد، حتی دوست دختر ادعایی لاوروف نیز از موقعیت وی سود برده و تصاویری از خود در کشتی‌های لاکچری، پیست اسکی اتریش و ویلای ساحلی یکی از الیگارش‌های روس منتشر کرد.

پولینا حووالوا که انگلیس وی را دختر ناتنی لاوروف می‌داند، چراکه با مادرش ازدواج نکرده، طبق تحریم‌های اخیر صاحب ملکی 5.8 میلیون دلاری در یکی از گرانترین محله‌های لندن است.

این بنیاد گفت کووالوا در سن 21 سالگی این آپارتمان را در کنزینگتون خرید و تا امپریال کالج،محل تحصیل وی فاصله دارد.

اکاترینا دختر 39 ساله لاوروف نیز در دانشگاه کلمبیای نیویورک درس خواند و 17 سال آنجا زندگی کرد تا اینکه کارشناسی ارشد خود را در مدرسه اقتصاد لندن دریافت کرد.

پوتین در سخنرانی ماه گذشته روس‌هایی که از نظر ذهنی با غرب همسو هستند را متهم کرد که بخشی از یک نژاد برتر بوده که فقط به ویرانی روسیه در کنار غرب فکر می‌کنند.

پوتین گفت مردم روسیه می‌توانند وطن پرستان واقعی را از تفاله‌ها و خائنان تشخیص داده و به سادگی مانند پشه‌ای که تصادفا وارد دهانشان شده، تف کرده و بیرون بیندازند.

کاخ سفید همچنین دیمیتری پسکوف را همراه همسر و دو فرزندش تحریم کرد و گفت زندگی آنها لاکچری بوده و با حقوق و دستمزد دولتی وی همخوانی ندارند.

پسکوف سمبل فساد و ریاکاری در روسیه است.

وی سخنگوی پوتین بوده و هر روز علیه غرب حرف می‌زند اما دو فرزندش در اروپای غربی بزرگ شده‌اند.

به گفته وزارت خزانه‌داری پسکوف حقوق ظاهری 173 هزار دلاری دارد اما ساعت 600 هزار دلاری در دست دارد.

طبق تحقیق بنیاد مبارزه با فساد، خانواده وی وسایل نقلیه لاکچری و خانه‌های چند میلیون دلاری در سراسر جهان از جمله فرانسه دارند.

زندگی فرزندان رهبران کرملین در حالی در ناز و نعمت و در غرب است که 20 میلیون روس در فقط مطلق بوده و حابا به دلیل تحریم مردم فقیر بیشتر هم شده‌اند.

جودی ویتوری استاد دانشگاه جرج تاون و کارشناس فساد و سیاست جهانی می‌گوید برای توضیح زندگی این افراد در کرملین فقط باید واژه «دزدسالار» را توضیح داد.

به گفته وی دزدسالاری یا kleptocracy دولتی است که توسط دزدان اداره می‌شود و شامل شبکه پیچیده از شرکتهای پوسته‌ای، بانک‌های فراساحلی و تراکنش‌های پنهان است که اغلب ثروت را پنهان کرده و حساب در حساب پنهان شده و ردیابی منابع مالی را پیچیده می‌کند.

نکته مهم اینکه ثروت انباشه شده توسط دزدسالاران روس اغلب در اقتصادهای غربی خرج می‌شود.

به گفته تریزمن فرزندان رهبران کرملین اغلی دوست دارند در غرب زندگی کنند،چراکه ثروتمندترین کشورهای جهان در غرب هستند و حاکمیت قانون داشته و روس‌ها اگر بتوانند پلو خود را به غرب برسانند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند.{تا قبل از تحریم}

ریاکاری مقامات روس و خانواده انها که از زندگی درغرب لذت می‌برند، سالهاست در روسیه یک راز آشکار تلقی می‌شود.

در سال 2016 لایحه‌ای به دوما ارسال شد تا تحصیل فرزندان آنها زیر سن قانونی در دانشگاه‌های خارجی را ممنوع می‌کرد تا آموزش داخلی آنها را به میهن پرستان واقعی تبدیل کند.

اما این لایحه تصویب نشد.

الیزاوتا پسکووا دختر 24 ساله پسکوف که هر روز به غرب فحش می‌دهد، گفته بود در محیط اروپایی احساس بهتری داشته و سیتسم آموزشی روسیه را جهنم واقعی خوانده بود.

وی اخیرا با «نه به جنگ» در استوری اینستاگرام خود با پدرش مخالفت کرد و پستهایش بعدا حذف شد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه