ارسال به دیگران پرینت

وزارت دادگستری آمریکا:

انجمن هکری محبوب توسط پلیس توقیف و مسئول آن دستگیر شده است

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده که فروم هکری محبوب RaidForums را توقیف، مسئول آن را دستگیر و به دیتابیس اطلاعات کاربران آن دسترسی پیدا کرده است.

انجمن هکری محبوب توسط پلیس توقیف و مسئول آن دستگیر شده است

 وزارت دادگستری امریکا اعلام کرد که فروم هکری محبوب RaidForums را توقیف، مسئول آن را دستگیر و به دیتابیس اطلاعات کاربران آن دسترسی پیدا کرده است. 

این وب‌سایت در سال 2015 توسط یک فرد پرتغالی به نام Diogo Santos Coelho که در حال حاضر 21 ساله است، تاسیس شد و یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای انتشار و خرید و فروش اطلاعات هک شده بوده و بیش از 10 میلیارد ردیف اطلاعات از شرکتهای بزرگ و مختلف در آن منتشر شده است. به طور مثال عمده‌ی نشت‌های اطلاعاتی که برای سایتها و شرکتهای ایرانی می‌بینید، معمولا در این فروم‌ منتشر و خرید و فروش می‌شوند. 

این سایت با دریافت حق اشتراک برای دسترسی به قسمتهای خاص و همچنین سرویس تضمین خرید برای خرید و فروش این اطلاعات بین هکرها و خریداران آن‌ها، درامدزایی می‌کرد.

وزارت دادگستری آمریکا با همکاری سرویس‌های اطلاعاتی مختلف دولت آمریکا، FBI، یوروپل، پلیس انگلیس، سوئد، المان، رومانی و پرتغال، اقای Coelho را شناسایی و در 31 ژانویه (یعنی حدود 2 ماه و نیم پیش) او را در انگلیس دستگیر کردند. 

اقای Coelho به 6 فقره جرم متهم شده و در حال حاضر در حبس موقت در انگلیس به سر می‌برد و در انتظار استرداد به آمریکا برای محاکمه است. 

منبع : تک تیوب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه