ارسال به دیگران پرینت

آلمان:

باید ارسال تجهیزات نظامی سنگین به اوکراین را افزایش دهیم

«آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان پیش از برگزاری نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ در گفت‌وگویی با خبرنگاران تصریح کرد لازم است تجهیزات بیشتری به اوکراین ارسال شود. وی گفت: اوکراین نیاز به حمایت نظامی بیشتر برای دفاع از خود دارد. آشکار است که اوکراین به تجهیزات نظامی بیشتر از جمله سلاح‌های سنگین نیاز دارد.


باید ارسال تجهیزات نظامی سنگین به اوکراین را افزایش دهیم

وزیر خارجه آلمان بعد از ظهراز دوشنبه به وقت تهران خواستار ارسال سلاح‌ها و تجهیزات سنگین بیشتر از سوی اروپا به اوکراین شد.

وزیر خارجه آلمان پیش از برگزاری نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوگزامبورگ در گفت‌وگویی با خبرنگاران تصریح کرد لازم است تجهیزات بیشتری به اوکراین ارسال شود.

وی گفت: «اوکراین نیاز به حمایت نظامی بیشتر برای دفاع از خود دارد. آشکار است که اوکراین به تجهیزات نظامی بیشتر از جمله سلاح‌های سنگین نیاز دارد. ما باید واقع بینانه رفتار کنیم و اینک زمان بهانه آوردن نیست.»

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت که جنگ بین روسیه و اوکراین در روزهای آینده تشدید می‌شود.

وی گفت: «نیروهای روسیه در حال افزایش تجمع در شرق اوکراین و مهیا شدن برای حمله در دونباس هستند. اوکراینی‌ها نسبت به این مسئله اشراف دارند. من نگران روزهای آینده هستم که نبرد در دونباس شدت خواهد گرفت.»

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه