ارسال به دیگران پرینت

قیمت مرغ و تخم مرغ

کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: قیمت مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار کاهش یافته است.

کاهش قیمت مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار

ایوب فصاحت با بیان اینکه بدلیل کاهش تقاضا و عرضه مناسب، قیمت تخم مرغ رو به پایین است، اظهار داشت: قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ داخلی که با قیمت ۴۳ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شد، با ۱۲۰۰ تومان کاهش به قیمت ۴۱۸۰۰ تومان رسید.

وی افزود: هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ وارداتی نیز که با قیمت ۳۹۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شد، با ۱۲۰۰ تومان کاهش، ۳۸۳۰۰ تومان به شهروندان عرضه می شود.

قیمت مرغ و تخم مرغ کاهش یافت/ اعلام نرخ مصوب

فصاحت خاطر نشان کرد: همچنین قیمت مرغ گرم در میادین میوه و تره بار از ۲۷۵۰۰ به ۲۶۶۰۰ کاهش یافته است.

گفتنی است بر اساس مشاهدات میدانی قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‌های سطح شهر به ۲۶۹۰۰ تومان کاهش یافته در حالی که قیمت مصوب این محصول ۳۱ هزار تومان است.

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خسته نباشی ۱۲۰۰ تومن کاهش یافت

    • فاطمه ارسالی در

      تخم. مرغ وقتی ارزون میشه کیفیت پایئن میادبسیار کوچک تر هست و مرغ ارزون هم از دانه ارزان تغذیه کرده و اصلا ویتامین نداره فقط چیزی بنام مرغ و شکل مرغ می خوریم دلم می سوزد اما صدایم در نمی آید من یادم میاد وقتی مرغ و تخم مرغ آمریکایی اومد تو کشور از بوی گندش مردم دماغشونو می گرفتن آنقدر نمی خریدن می بردن باغ وحش به خورد حیوانات می دادند آنقدر فقر. به مردم دادن تا مردم مجبور شدند بخرن و بخورن دولت زور ش که زیاد باشه هر کاری می کنه خدایا زور تو از دولت ها بیشتره به داد این مردم برس

    • جمشیدصفری ارسالی در

      لطفا ناظرین سری به بازارتره بار شاهد شهرداری پرند بزنند گوشت گران مرغ ومخلفات ان وتخم مرغ گران ،میوه وسیب زمینی پیاز وگوجه وتره بار همه با قیمت بالا عرضه میشود وهیچ نظارتی هم از مسئولان شهردار مستقر درمل موردنظر نیست لطفا رسیدگی اول رسیدگی کنید بعد ارزان شدن محصولات را اعلام کنید

    • کاظمزاده ارسالی در

      با سلام فقط رییسی
      فقط ودرود به رئیسی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه