ارسال به دیگران پرینت

بازار خودرو

افزایش قیمت گسترده خودروهای پراید + جدول قیمت

بازار خودرو نیز با جهش قیمتی مواجه شده است به طوری که تمام خودروهای پراید موجود در بازار امروز گران شدند.

افزایش قیمت گسترده خودروهای پراید + جدول قیمت

بازار خودرو  نیز با جهش قیمتی مواجه شده است به طوری که تمام خودروهای پراید موجود در بازار امروز گران شدند.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش قیمت گسترده خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد.

پراید ۱۱۱ از ۱۸۸ میلیون تومان در روز گذشته به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز از ۱۷۲ میلیون تومان در روز گذشته  به قیمت ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از روز گذشته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۰ ملیون تومان قیمت خورده است.

 

 

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۸۰ میلیون تومان در روز گذشته به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۸۳ میلیون تومان در روز گذشته  به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت گران شدند به طوری که ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۶ میلیون تومان در روز گذشته به قیمت ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۹۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۲ میلیون تومان در روز گذشته  به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پراید از رقبا سبقت گرفت/ جدول قیمت‌ها

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جوان نا امید ارسالی در

      من در ارزوی یک ماشین و خانه ماندام خدا میداند سه سال پیش ماشین ۵۰ واپارتمان ۷۰ ملیون بود.ایرانی از عرب کلپسه خور خارتر میشود.اونا چی سوار میشن ما چی کاش در ایران نبودم

    • ناشناس ارسالی در

      آیا تشخیص مصلحت حالامسولیت این گرانی وبی عدالتی را گردن میگیرد واقعا مخالفت با واردات خودرو در تشخیص مصلحت یعنی خودروی بی کیفیت وکشتار جاده ای به چه قیمتی این مخالفت انجام شد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه