ارسال به دیگران پرینت

روزنامه شهرداری:

پارکها را زنانه مردانه نکرده ایم؛ برای زنان امکان فراهم کرده ایم که با بچه هایشان بازی کنند

روزنامه همشهری نوشت: شهرداری تهران از سال گذشته طبق یک‌برنامه در راستای ایجاد فضای راحت، مناسب و امن برای زنان به‌ویژه مادران و کودکان، در هر محله، بخشی از یک‌بوستان محله‌ای را مناسب‌سازی می‌کند.

پارکها را زنانه مردانه نکرده ایم؛ برای زنان امکان فراهم کرده ایم که با بچه هایشان بازی کنند

روزنامه همشهری متعلق به شهرداری تهران نوشت: شهرداری تهران از سال گذشته طبق یک‌برنامه در راستای ایجاد فضای راحت، مناسب و امن برای زنان به‌ویژه مادران و کودکان، در هر محله، بخشی از یک‌بوستان محله‌ای را مناسب‌سازی می‌کند.

 

این‌گونه مادران مانند آنچه به‌عنوان اتاق مادر و کودک در فضا‌های همگانی مثل مترو قرار دارد، می‌توانند به امورات فرزند و نوزاد خود رسیدگی کنند و با خیال راحت‌تری به بازی با کودک خود بپردازند.

در این راستا، اواخر دی‌ماه سال ۱۴۰۰، احداث پارک‌های ویژه مادر و کودک از منطقه ۱۰ تهران شروع شد و در ۲۵ اسفندماه، ۲۷ بوستان مادر و کودک به بهره‌برداری رسید. تا پایان امسال نیز، ۳۲۵ بوستان محلی بوستان مادر و کودک می‌شود. همچنین شهرداری برای افزایش تعداد بوستان‌های مختص بانوان، ساخت ۲ بوستان جدید بانوان را دنبال می‌کند. تهران هم‌اکنون ۷ بوستان بانوان دارد با ۲ بوستان جدید و در پایان سال ۱۴۰۱، ۹ بوستان که فقط زنان در آن می‌توانند حضور داشته باشند، خواهد داشت.

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه