ارسال به دیگران پرینت

روزنامه اطلاعات: میزان بی‌سوادی و خودشیرین‌سازی برخی تا کجا باید باشد که پخت نان بربری در صبح رمضان را نماد منکر بدانند؟

روزنامه اطلاعات نوشت: صدای پای پدیده‌ی شومی به نام «نفوذ و نفوذی» را باید جدی گرفت؛ و البته از صدای پا گذشته و به پژواکی تقریبا فراگیر رو به گسترش است. با چه قماش طنزهایی باید بر دین و اعتقاد و شریعت مردمان هجوم کرد، تا باورمان شود، نفوذ و نفوذی همیشه پنهان و آشکارا در سایت نطنز و فردو سایه‌ی شومش را نمی‌گسترَد؟ و محتمل، بلکه حتمی‌است، که در قامت صیانت از روزه‌داری مردم- حتی کسانی که دارای عذر هستند- نیز این سایه درانداخته ‌شود.

روزنامه اطلاعات: میزان بی‌سوادی و خودشیرین‌سازی برخی تا کجا باید باشد که پخت نان بربری در صبح رمضان را نماد منکر بدانند؟

روزنامه اطلاعات نوشت: صدای پای پدیده‌ی شومی به نام «نفوذ و نفوذی» را باید جدی گرفت؛ و البته از صدای پا گذشته و به پژواکی تقریبا فراگیر رو به گسترش است.

با چه قماش طنزهایی باید بر دین و اعتقاد و شریعت مردمان هجوم کرد، تا باورمان شود، نفوذ و نفوذی همیشه پنهان و آشکارا در سایت نطنز و فردو سایه‌ی شومش را نمی‌گسترَد؟ و محتمل، بلکه حتمی‌است، که در قامت صیانت از روزه‌داری مردم- حتی کسانی که دارای عذر هستند- نیز این سایه درانداخته ‌شود.

«نان بربری» این بار سوژه‌ای شده‌است برای گردش شلخته‌وار در فضای مجازی و دست به دست شدن توسط رندان تمسخرگر؛ نه تمسخر بانیان، بل استهزای راویان درست دین.

میزان بی‌سوادی و خودشیرین‌سازی و بلکه شیرین‌عقلی بعضی کسان تا کجا باید باشد، که پخت نان بربری در صبح رمضان در شهرستان ماکو را نماد منکر بدانند و از باب مبارزه با این منکر، دستور توقف صبحگاهی‌اش را بدهند!؟… و اگر در جاهای دیگر انواع نان‌های دیگر نماد صبحانه باشند، باید آیا منتظر توقف صبحگاهی آن خمیرهای زبان بسته هم باشیم!؟

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه