ارسال به دیگران پرینت

مرغها روی دست مرغداران ماند

پرویز فروغی دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: با مازاد تولید مرغ گرم مواجهیم و این در حالیست که مرغ منجمد هم به بازار تزریق شده است؛ به همین جهت بازار دیگر کشش جذب مرغ‌های تولید شده را ندارد و مرغ‌ها بر روی دست مرغداران مانده است.

مرغها روی دست مرغداران ماند

دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: با مازاد تولید مرغ گرم مواجهیم و این در حالیست که مرغ منجمد هم به بازار تزریق شده است؛ به همین جهت بازار دیگر کشش جذب مرغ‌های تولید شده را ندارد و مرغ‌ها بر روی دست مرغداران مانده است.

پرویز فروغی با بیان اینکه مرغ در سالن‌های پرورش مرغ تلمبار شده است، گفت: اکثر مرغداران زمان تحویل مرغ‌هایشان رسیده ولی بازار کشش جذب آن را ندارد و خریداری نیست.

وی ادامه داد: با مازاد تولید مواجهیم و این در حالیست که مرغ منجمد هم وارد بازار شده و همین موضوع تقاضای مرغ گرم را کم کرده و مرغ‌ها روی دست مرغداران مانده است.

دبیرکانون مرغداران گوشتی اضافه کرد: تاخیر در ارسال و بارگیری نهاده‌های دامی هم همچنان به قوت خود باقی است.

فروغی تصریح کرد: اگر شرکت پشتیبانی امور دام به این موضوع ورود و اقدام به خرید این مرغ‌ها برای ذخایر کشور نکند فاجعه رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه بارها پیگیر این موضوع بودیم ولی به ما اعلام شد که ذخایر هم پر است و نیازی وجود ندارد، افزود: باید برای این موضوع فکری شود. درست است که بیش از نیاز کشور جوجه‌ریزی شده ولی تزریق مرغ منجمد به بازار نیز باعث شده که بازار اشباع شود و مردم نیز از مرغ‌های منجمد خریداری کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناصر افضلی ارسالی در

      حالا دولت مرغ منجمد به بازار داده تا مردم خیلیاشون بتونند مرغی بخورند اگر اینکار رو نکرده بود با گرونیی که ایجاد میشد پر مرغ هم نمیتونستیم بخریم دست دولت درد نکنه...گوش به اینحرفهای مفت هم نباید داد.عمری خون مردم را مکیده اند.

    • ناشناس ارسالی در

      خدا رو شکر انشاالله که نیست و نابود بشن .همانطوری که آرزوی نابودی مردم رو دارند

    • ناشناس ارسالی در

      قیمت پایین بدین تا رو دستتون نمونه اینم راه حل 🙂

    • محمدرضا فرهانیان ارسالی در

      اگه واقعا مرغها روی دست تولیدکننده گاه مونده چرا قیمتش بیشتر شده خجالت بکشید دروغ تا کی اخه

    • ناشناس ارسالی در

      اگر به یک احمق بگی مرغ روی دستمان مانده میگه به خاطر گرونی هست مرغ 23 هزار تومانی را یک باره 36 هزار تومان کردید مردم از کجا پول بیارند و مرغ بخرند

    • ناشناس ارسالی در

      نه عزیزم ماذاد تولید ندارید بلکه مردم توان خرید ندارند و ا وقتی تولید کم است فوری قیمت ها را بالا می برید اما وقتی ماذاد تولید دارید قیمت پایین نمیاد اگه راست میگید ۲۰درصد قیمت را پایین بیاورید تا مردم بدونن بخرن

    • H.s ارسالی در

      باسلام واحترام خداوند کمر کسایی که باعث و بانی این همه گرانی مخصوصأمواد غذایی هستند بشکنه،خودشون شکمشون سیره وپولدارن بفکرمردن بیچاره نیستن از دولت خواستاریم اینچنین افرادی ک با زندگی مردم بازی می‌کنند و در خانواده رو جلو زن بچه اش شرمنده میکند اینارو به أشد مجازات برساند،إن شاءالله خداوند خودش ب شما رحم نکنه وبدبخت و بیچاره و شرمنده زن و بچه تون بشید،من از دولت راضیم این خود مردم وکسایی ک پول دارن و انبارها دستشون است زدن همه چی رو گرون کردن، و خواستار مدیریت هستیم از دولت و این افراد رو بسزای اعمالشان برسونه،واداره تعزیرات هم بفکر نیس

    • فرخ ارسالی در

      هیچ نترسید مجانی یا با قیمت خیلی پایین میدنش عراقb>

    • حمید ارسالی در

      تو همه دنیا مردم ایران رو مسخره می‌کنند چون هرچیز که اینا گرون می‌کنند مردم می‌خرن نخرید به غلط کردن بیفتند

    • امیر ارسالی در

      مشکل گرانی فقط به خاطر دلالها و سرمایه داران نفوذی دشمن است که برای انقراض نسل ایران همه ضروریات زندگی مردم و تشکیل خانواده و فرزند اوری را گروگان گرفتند تا قیمتها بالا و بالاتر بره دولت هم که باید اینها را قلع و قمع کند بی خیال مثلا زمین هیچ ربطی به تحریم و دلار و مصالح ندارد و هیچ هزینه ای برای مالک نداشته بی دلیل قیمتهای نجومی پیدا کرده و کسی هم جلوشون نمیگیره هر چه سنگه به پای لنگه اونی که داره میخره و ثروتش چند برابر میشه اونم که نداره و اکثریت مردم روز به روز بیچاره تر می‌شوند باید مثل اکثر کشورها مالکیت ضروریات مردم را محدود به تعداد انگشت شمار نه یکی و مالیات برای مازاد ان به اندازه 50 تا 100 درصد ارزش روز باشد که مهمترین آن خانه و مخصوصاً زمین مسکونی است

    • محمد ارسالی در

      اگر تورم پایین امده مرغ باید کیلویی 15هزارتومان باشد اقلام تحویلی به مرغداریهای همه دولتی است

    • ناشناس ارسالی در

      ارزان عرضه کنید تا مردم بیچاره توان خرید داشته باشند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه