ارسال به دیگران پرینت

حوادث روز

ماجرای سقوط تابلوی تبلیغاتی در حاشیه آزاد راه تهران-کرج چه بود؟

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‎ای استان البرز با اشاره به پخش فیلمی در فضای مجازی گفت: امروز چهارشنبه هیچگونه حادثه سقوط تابلو تبلیغاتی در حاشیه آزاد راه تهران - کرج نداشته‌ایم

ماجرای سقوط تابلوی تبلیغاتی در حاشیه آزاد راه تهران-کرج چه بود؟

«علی زندی فر» لحظاتی پیش در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع سقوط یک تابلو بزرگ تبلیغاتی در حاشیه آزاد راه تهران - کرج اظهار داشت: این تابلو بزرگ درایام نوروز براثر وزش باد شدید آسیب دید که شرکت پیمانکاری تحت نظارت راهداری البرز امروز این تابلو را برای تعمیر و محکم سازی به پایین کشید.

 

وی اظهار داشت : این تابلو پس از تعمیر و ایمن سازی دوباره نصب خواهد شد.

 

زندی ، سرعت وزش باد چند روز پیش در استان البرزرا حدود ۱۱۰ کیلومتر در ساعت ذکر کرد و گفت: این تابلو دچار در جریان وزش این باد آسیب دید و امروز برای جلوگیری از حادثه پایین آورده شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز تاکید کرد: تمام تابلوهای تبلیغاتی حاشیه راه های استان طبق ضوابط ایمنی نصب می شوند و در مقابل وزش باد شدید تا حدود زیادی مقاوم هستند.

 

برخی گروه ها در فضای مجازی با انتشار تصاویری از یک تابلو تبلیغاتی در حاشیه آزاد راه تهران - کرج مدعی شدند که این تابلو امروز براثر وزش باد شدید سقوط کرده است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه