ارسال به دیگران پرینت

وزیر کشور مطرح کرد؛

افزایش ۵۳ درصدی مسافرت‌های نوروزی|تلفات جاده ای ۲۳ درصد کاهش یافت

تهران- وزیر کشور از افزایش ۵۳ درصدی مسافرت‌های نوروزی طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تلفات جاده ای در ایام نوروز ۲۳ درصد کاهش یافته است.

افزایش ۵۳ درصدی مسافرت‌های نوروزی|تلفات جاده ای ۲۳ درصد کاهش یافت

احمد وحیدی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری استان تهران با تاکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات جامعه مورد تاکید دولت سیزدهم است اظهار داشت: باید همه تلاش کنند تا مسائل و مشکلات مردم برطرف شود و در این زمینه توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وحیدی با اشاره به ناکامی‌های تلاش دشمنان در خصوص توطئه‌هایی در زمینه اجتماعی، اقتصادی، قومی و مذهبی گفت: دشمن زخم خورده هرگز دست از دشمنی بر نمی‌دارد و در این سال‌ها تمام تلاش خود را به کار بسته اما هر بار با درب بسته روبرو و این توطئه‌ها با هوشیاری دولت و ملت خنثی شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه آغاز به کار دولت سیزدهم با کسری بودجه ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیاردی بوده است بیان داشت: دیدیم که دولت با تمام این مشکلات مقابله کرد و توانست تمامی برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف اجرایی کند و مشکلی در کشور به وجود نیاید.

وی عنوان داشت: مدیران استان تهران باید با تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را برطرف کنند و در این خصوص رئیس جمهور الگوی بسیار خوبی است چرا که ایشان به شدت در خدمت مردم است و در این مدت سفرهای مختلفی از سوی رئیس جمهور و وزرا در سراسر کشور انجام و تمامی وعده‌های دولت در استان‌ها اجرایی و عملیاتی شده است.

وزیر کشور با اشاره به افزایش ۵۳ درصدی میزان مسافرت‌های نوروزی و همچنین کاهش ۲۳ درصدی تلفات جاده‌ای نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال شاهد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در سراسر کشور بودیم و بسیاری از اماکن اقامتی در سراسر کشور مملو از مسافران بود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه