ارسال به دیگران پرینت

حوادث روز

یک زن، جان همه مسافران قطار را نجات داد+ویدئو

زن محلی با هوشیاری خود موفق شد تا جان تمام مسافران یک قطار را نجات دهد.

یک زن، جان همه مسافران قطار را نجات داد+ویدئو

 زن محلی با هوشیاری خود موفق شد تا جان تمام مسافران یک قطار را نجات دهد.

حوادث ریلی می‌توانند خسارت‌های جانی و مالی زیادی به بار آورد، اما یک زن هوشیار محلی در هند با واکنش به موقع و سریع خود موفق شد تا از خارج شدن قطار مسافربری از ریل جلوگیری کند. بنا به گزارش Indian Express، این زن روستایی اهل منطقه ایتا در ایالت اوتار پرادش هند هنگامی که متوجه شکسته شدن ریل قطار شد بلافاصله وارد عمل شد.

«اومواتی» برای آگاه کردن راننده قطار از این خطر، لباس محلی (ساری) رنگارنگ خود را در وسط ریل قطار قرار داد تا راننده را از خطری که جان وی و مسافران قطار را تهدید می‌کرد باخبر کند. این زن از شاخه‌های درخت نزدیک ریل کمک گرفت و با فروکردن شاخه‌ها در وسط ریل و آویزان کردن این لباس روی آن راننده را از خظر آگاه کرد.

بنا به این گزارش این اتفاق در نزدیک روستای گولِریا در منطقه ایتا رخ داد. در این حادثه این قطار مسافربری از ایتا عازم توندلا بود، اما راننده با دیدن لباس رنگارنگ در وسط ریل متوجه خطر شد و پیش از رسیدن به ریل‌های شکسته شده قطار را متوقف کرد.

این قطار مسافربری پس از تعمیر ریل‌های شکسته شده که حدود یک ساعت به طول انجامید به مسیر خود ادامه داد. انتشار تصاویر مربوط به این حادثه به تمجید کاربران محلی از این زن منجر شد. بسیاری از کاربران، انسانیت این زن را که منجر به نجات جان تعدادی دیگر از انسان‌ها شد مورد تمجید قرار دادند.

حجم ویدیو: 816.57K | مدت زمان ویدیو: 00:00:30
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه